Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips & råd sökes

Inlägg 141 av 285

2005-11-30, kl 14:10

username

Kristoffer
Hedblom

Inlägg: 19

Tänkte kolla om någon vet ett bra webhotell som klarar av många besökare, utan att dom backar?
Tänkte ca: 10-20 000 besökare / dag, och utrymme på kanske 50 gb eller liknande.
Har letat och letat på internet men hittar inga som kan erbjuda detta. Är det bara egen server som är kvar som alternativ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 142 av 285

2005-11-30, kl 16:46

username

Lars
Tidén

Inlägg: 3

Har en butik på söder (Sthlm). Är intresserad av att hitta nya saker att sälja. Allt mellan himmel och jord är intressant. Ngr ex kan vara armband med plastkulor från Turkiet, vattenpipor, leksaker från Kina, tvålar, tobakstillbehör, tobak, läsk, godis.
helst på komission.
org nr; 9696434894.
E-mail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 143 av 285

2005-12-01, kl 17:45

sarbastain

sarbastain

Inlägg: 72

Please, contact [email protected] for mor information
A rang of high quality american clothes from USA .
Please, e mail for further infromation
B regards
SARBASTAIN

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 144 av 285

2005-12-01, kl 18:34

lasse26

lasse26

Inlägg: 4

Hej,


Har funderat på att flytta till Cypern för att starta företag. Någon som vet hur hög skatten är på Cypern vid ett enskilt bolag? Andra förutsättningar? All info vore till stor hjälp, tackar på förhand,

db

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 145 av 285

2005-12-02, kl 11:18

username

Cathrine
Östling

Inlägg: 5

Hej! Jag skulle vilja sälja hantverk som jag gör. Kan man hyra dela av butik(ett par hyllor t.ex.i hantverksbutik, gårdsbutiker mm). vad kan det kosta? Är det någon som vet något om hur det funkar?
Tack!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 146 av 285

2005-12-04, kl 19:05

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 19

Hej.
Som rubriken lyder letar jag efter en grossist av blodtrycksmätare - inga andra produkter.
Ska köpa ett femtiotal styckena.

Skriv gärna om du känner till någon grossist.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 147 av 285

2005-12-05, kl 11:09

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 12

www.startabra.se säljer vi ett attraktiv startpaket till småföretag, nya som gamla, vi är i behov av ett annonseringsprogram för banners och ett system som tar emot ordrar, kan någon hjälpa oss med förslag?

Mvh
[email protected]
www.startabra.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 148 av 285

2005-12-05, kl 13:25

ekoteck

ekoteck

Inlägg: 2

Vi på Eko-Teck Online söker nu efter produkter som lämpar sig för försäljning på nätet. Har du något förslag så skicka gärna det till: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 149 av 285

2005-12-05, kl 18:56

username

Jonas
Daag

Inlägg: 12

Hej,

Jonas heter jag, driver tillsammans med min kollega Nicklas Blue-Eye Network. Vi har på senare tiden börjat arbeta mer och mer inom import. Vi har idag 5st medarbetare runt om i Asien, och lång erfarenhet av import. Förutom detta har vi även kunskapen inom marknadsföring och e-handel.

Våra tjänster riktar sig mot dig som vill på ett säkert, smidigt och billigt sätt börja importera produkter och sedan sälja dessa i Sverige. Du vet produkten, våra agenter hittar fabriken. Då vi har medarbetare nere på fältet, snackar vi andra priser gentemot vad du hittar på Internet idag.

Att riskera att bli lurad, behöver du inte göra med oss. Du kan sova lugnt och fint som nätterna. Det som hänt idag med denna import-boom har sina mörka sidor. Vi får dagligen mail från svenska företag som blivit lurade av såväl Kinesiska som Indonesiska företag.

Vi tar inte ut några fasta kostnader utan enbart procentsats på ditt varuvärde. Vi hjälper dig från scratch och med allt..

Kunskapen och kontakterna vi har hjälper dig att lyckas! Glöm alla dyra konsulter.

Hör gärna av dig till mig på:
[email protected]
+46 733 34 78 94
eller min kollega:
[email protected]
+46 733 98 40 56

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 150 av 285

2005-12-05, kl 20:35

mohasad

mohasad

Inlägg: 6

Sedan många år tillbaka råkade jag ut som ungdom det som många ungdomar i Sverige och flera andra länder gör i vissa fall. Man hamnar i situationer som inte tilltalar en och ens eget liv. Detta gör som många vet att man börjar tänka negativa tankar, slutar upp nästan helt och hållet att äta. Lever på luft så att säga!

Jag hade samma år som jag insjuknade i liknande deffinition enligt rubriken, varit på semester. I det landet (utelämnar namnet på landet av vissa skäl) träffade jag på en läkare som kände igen mina symptomer och rekommenderade en receptfri medicin mot detta.
Under knappt 3-4 veckor var jag helt återställd. Vikten som jag hade förlorat tog jag igen genom att äta tabletterna vilket ökade min hunger och matsmältningssystemet satte igång att åter fungera som normalt.

Tanken om att kunna påverkar och hjälpa andra i samma situation tog fart från samma dag jag åter ställde mig på vågen och såg min gamla vikt visa sig på skärmen.

Pga. studier och liknande hamnade idén på hyllan. Då jag avslutade mina studier för viss tid sen, känns det åter aktuellt att ta vid där jag en gång började.

Detta kommer vara en häpnadsväckan inslag i svensk behandling av personer med anorexia och liknande symptom. Därför söker jag nu en eller fler investerare som vill vara med från starten och sätta igång projektet.

Vi tar kontakt först via mail, där vi diskuterar upplägget och intresset.

Email: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat