Inlägg 81 av 83
2007-08-10, kl 23:08
Hej
Detta är min andra dag som medlem så jag kan inte säga nått om det "nya startaeget.se". Dock kan jag säga att när jag registrerade mig igår och surfade runt för att finna information i olika frågor så noterade jag följande:
~ På vissa trådar fanns det bra information att få, men för att få mera konkreta uppgifter gick jag till Experten, men där var det massor av frågor men inga svar. I alla fall inte på de trådar jag kollade. Jag orkade inte gå igenom alla när de ändå inte fanns några svar. Förslag: ta bort eller aktivera.
~ Vilket leder mig till nästa notering... man ser bara de första orden på varje tråds rubrik, så om man vill veta vad inlägget handlar om måste man gå in på varje tråd. Det blir ett evigt hattande mellan olika trådar och sidor. Förslag: skriv ut hela rubriker eller sätt en gräns för hur många ord en rubrik får bestå av.
Ett lite tips till alla som skriver i forum är att specificera frågan. Jag noterade att många var allmänt hållna, vilket gör det svårt att svara på dem. Genom att precisera vad man behöver veta får man kanske både fler och mera konkreta svar. Det är dock inget Startaeget.se kan styra över, men nått man som medlem själv kan tänka på för att få ut så mycket som möjligt av sidan.
Sandra
MetaVision