Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Affärsidé?

Inlägg 11 av 17

2008-01-27, kl 00:17

and

and

Jadu, Kent. Jag är själv skeptisk till att det kommer fungera. Men om någon annan har en bra idé att spinna lite på så tages den okså tacksamt emot. Jag begär inga "bli rikare än Bill Gates på 3 agar idéer", bara något att fundera på som skulle kunna ge en hyffsad slant om ett tag. Så, alla tips mottages tacksamt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 17

2008-01-27, kl 16:35

and

and

Om det är någon som har behov av en importör i Sverige och som är seriös, så kan jag vara intresserad också.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 13 av 17

2008-01-27, kl 18:25

larsarenander

larsarenander

Starta företag och ekonomistyrning är det jag håller på med. Några tusen råd har jag givit de sista åren men jag är ekonom och har varit företagsledare/företagare i mer än 40 år och kan det mesta men att få betalt för rådgivning är inte lätt att få.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 17

2008-01-27, kl 19:17

username

Ingela
ingela.repo

Varför inte importera från Kina.....
Eller från Polen.....
Jag har en del kontakter som du kan få. ialla fall till Kina.
Själv importerar jag Fårskinnsfällar som du kan sälja vidare om du vill.
Kolla in på min hemsida.
www.nogg.se/repo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 17

2008-01-27, kl 22:13

and

and

Ingela: Låter som om vi har en del affärer att tala om. Maila gärna mig: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 16 av 17

2008-01-28, kl 12:41

username

Per
Thörnquist

På min arbetsplats jobbar vi mycket mot EU och har precis avslutat ett projekt inom "Equal".

vi omsatte totalt cirka 30 mkr under en treårsperiod.

jag tror erfarenhetsbaserat, att bli konsult för ansökningar in i EU är en mycket luckurativ branch.

Att fylla i en ansökan till EU är en komplicerad djungel och kan man skaffa sig en expertis, så har man många kunder inom tex kommuner, företag, föreningar, lantbruk, jordbruk osv.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 17

2008-02-04, kl 21:20

username

Hawie
Omar

Hej.
Jag har stora kontakter i norra Irak.
Vi vill gärna komma i kontakt med nån större företag som ett ex: IKEA eller något annat liknande stort företag, vi erbjuder mark vart de än vill i landet,det bästa området som de vill, vi ta inte betalt för det, men en del av vinsten som företaget tjänar givitvis.
Har ni någon idé så kan ni vända er till mig,självklart så tjänar ni också på det.
MVH/ Omar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2