Inlägg 11 av 28
2007-11-16, kl 14:40
Pontus Roos från cateringsweden.se har helt rätt!
Det lönar sig att plocka in offerter från så många som möjligt.
I offerten ska det klart och tydligt framgå en generell beskrivning över hur man jobbar med sökmotoroptimeringen.
Det är svårt för ett företag att utläsa huruvida man har att göra med ett seriöst företag eller inte. Ännu svårare är det att veta vad det är man köper många gånger. Min rekommendation är att googla företagsnamnet och se TIDIGARE REFERENSER! Hur ligger företaget man har kontakt med själva på sökmotorerna på sökord som är relaterade till branschen, dvs. "sökmotoroptimering", "SEO", "sökmotormarknadsföring" m fl.
Webbsupporten> Du skriver att du inte har funnits tillräckligt länge för att inneha alla topplaceringer. Vilka topplaceringar har du i dagsläget som är relaterade till sökmotoroptimering eller SEO?
Webbsupporten> Jag ska ge dig ett gratis SEO tips nu och ett gratis till när du är top 100 på ordet "sökmotoroptimering" på Google. Det jag ger dig gratis nu är; kolla in din <title> på undersidorna på www.webbsupporten.se, ser inte riktigt bra ut ur ett SEO-perspektiv eller vad tycker du?
Avslutningsvis vill jag inte trampa någon på tårna med mina inlägg, det är inte min avsikt. Däremot tycker jag att det är kul att det startats en debatt om sökmotoroptimering om SEO här inne på startaeget. Finns det inte fler SEOaktörer här inne på startaeget som kan tillföra ngt konstruktivt?