Hej,
Jonas heter jag, driver tillsammans med min kollega Nicklas Blue-Eye Network. Vi har på senare tiden börjat arbeta mer och mer inom import. Vi har idag 5st medarbetare runt om i Asien, och lång erfarenhet av import. Förutom detta har vi även kunskapen inom marknadsföring och e-handel.
Våra tjänster riktar sig mot dig som vill på ett säkert, smidigt och billigt sätt börja importera produkter och sedan sälja dessa i Sverige. Du vet produkten, våra agenter hittar fabriken. Då vi har medarbetare nere på fältet, snackar vi andra priser gentemot vad du hittar på Internet idag.
Att riskera att bli lurad, behöver du inte göra med oss. Du kan sova lugnt och fint som nätterna. Det som hänt idag med denna import-boom har sina mörka sidor. Vi får dagligen mail från svenska företag som blivit lurade av såväl Kinesiska som Indonesiska företag.
Vi tar inte ut några fasta kostnader utan enbart procentsats på ditt varuvärde. Vi hjälper dig från scratch och med allt..
Kunskapen och kontakterna vi har hjälper dig att lyckas! Glöm alla dyra konsulter.
Hör gärna av dig till mig på:
[email protected]
+46 733 34 78 94
eller min kollega:
[email protected]
+46 733 98 40 56