Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 3

1 2 3
Forum Marknadsföring & Reklam

Prisvärd internetmarknadsföring?

Inlägg 11 av 24

2011-09-02, kl 13:33

Savante

Savante

Inlägg: 1

Det finns i dag ett stort antal möjligheter när det gäller marknadsföring och det jag känner är viktigt, om du inte känner att du har full koll själv, är en bra och lyhörd samarbetspartner.

Sen kan ni utifrån det mejsla ut en plan som kan ge bra resultat.

Glada hälsningar
Svante Lindbäck
http://www.svante.me

Glada Hälsningar
svante.me
Svante Lindbäck
0708-705760
http://www.svante.me

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 24

2011-11-03, kl 13:35

krieg

krieg

Inlägg: 1

Jag besitter ett, vad man kan kalla, stor kontaktnät, både på facebook och via andra kanaler. Dessutom driver jag ett företag där vi jobbar som återförsäljare åt andra företag, så är du intresserad av marknadsföring kan vi absolut tala mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 24

2011-11-09, kl 21:00

Framtidsfabriken

Framtidsfabriken

Inlägg: 54

Dessa alternativ skulle jag välja om jag vore du.

Gratis:

Prisjämförelsesidor:
prisjakt.se (utan logotyp)
shopmania.se

Sociala medier:
Facebook
Twitter


Det som kostar lite pengar:
Google AdWords
SEO (sökmotor optimering)

Sedan är det viktigt att du sätter upp kortsiktiga resp långsiktiga mål
både beträffande försäljning men även trafiken till din sida.

/Lars

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 24

2012-07-16, kl 22:36

miiow

miiow

Inlägg: 38

Som jag rekommenderar till alla: social marknadsföring. Alla använder nätet till allting idag och nästan alla äger en facebooksida osv. Köp facebookgillningar, backlinks, webbtrafik med mera :) Det kommer gynna er försäljning.

Tips på sida: www.facelikes.se
Erbjuder allt inom social marknadsföring.

Mvh Emma

Inläggets betyg