Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum Export & Import

Bra Grossist märkeskläder i Kina

Inlägg 21 av 26

2006-08-19, kl 17:49

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Hej!
Hur gör man en beställning på varorna? kan man beställa varor för en tusenlapp eller?


MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 22 av 26

2006-08-21, kl 12:40

JallaMan

JallaMan

Inlägg: 7

Minimum beställningen är 50st per vara, förutom handväskorna, det är den info jag fått

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 23 av 26

2006-08-22, kl 00:32

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Ok"
Tack för svaret men hur gör man en beställning? jag försökte lägga en order men det gick inte igenom.


MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 24 av 26

2006-08-30, kl 18:50

username

Mikael
Moell

Inlägg: 3

tjenare matcho

Har precis fått min andra beställning.

Har även pratat med företaget, och dom säljer dessa kläder direkt till vissa riktigta företags butiker runt om i europa INKLUSIVE SVERIGE, så allt ni köper i sverige behöver inte vara äkta kan jag redan säga nu.

Som det sagts tidigare, det otroligt svårt att se skillnaden.

Alla tjänar pengar allafall.

Ofta går det till att butikerna blandar äkta och dom så kallade kopiorna ihop så att man inte ser skillnaden, alla vill tjäna en extra hacka på detta. Själv ser jag inga som helst konstigheter.

Enda skillnaden är väl att det inte är riktiga företaget som tillverkat kläderna.

Bella_mystic jag ska hjälpa dig återkommer med mail.

Lycka till allihoppa


hej hej jag undra om du kan berätta för mig hur man beställer där ifrån tack på förhand hotmail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 25 av 26

2006-08-30, kl 18:51

username

Mikael
Moell

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har precis fått min andra beställning.

Har även pratat med företaget, och dom säljer dessa kläder direkt till vissa riktigta företags butiker runt om i europa INKLUSIVE SVERIGE, så allt ni köper i sverige behöver inte vara äkta kan jag redan säga nu.

Som det sagts tidigare, det otroligt svårt att se skillnaden.

Alla tjänar pengar allafall.

Ofta går det till att butikerna blandar äkta och dom så kallade kopiorna ihop så att man inte ser skillnaden, alla vill tjäna en extra hacka på detta. Själv ser jag inga som helst konstigheter.

Enda skillnaden är väl att det inte är riktiga företaget som tillverkat kläderna.

Bella_mystic jag ska hjälpa dig återkommer med mail.

Lycka till allihoppa



hej hej jag undra om du kan berätta för mig hur man beställer där ifrån tack på förhand hotmail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 26 av 26

2006-08-30, kl 18:56

username

Mikael
Moell

Inlägg: 3

snälla hjälp mig;D

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 3 av 3

1 2 3