Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 3

1 2 3
Forum Export & Import

Bra Grossist märkeskläder i Kina

Inlägg 11 av 26

2006-08-02, kl 18:08

Macko

Macko

Inlägg: 22

Är grejerna äkta på sidan det e ju det som e viktigt vem vill köpa piratkopior

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 26

2006-08-03, kl 02:13

JallaMan

JallaMan

Inlägg: 7

Äkta vet jag inte, men jag har jämnfört dessa med kläderna i Åhlens och NK, ser ingen skillnad varken på kvalite eller annat.

Gick även till kassörksorna dom sa att det var äkta dom kände och kollade genom väldigt noga, allt från material till lappar och kvalite.

Plus något man kan säga idag är att många butiker säljer kopior, mycket svårt att se skillnad.

Jag är nöjd allafall!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 26

2006-08-04, kl 02:55

username

Rickard
Gustavsson

Inlägg: 3

Eftersom alla nu vill veta info om denna sidan..så kunde ni ju söka lite på vem som äger domänen!


Lite info om domän ägaren!

http://whois.loopia.se/index.php?domain_name=maxfashionbrand.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 26

2006-08-08, kl 23:42

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Äkta vet jag inte, men jag har jämnfört dessa med kläderna i Åhlens och NK, ser ingen skillnad varken på kvalite eller annat.

Gick även till kassörksorna dom sa att det var äkta dom kände och kollade genom väldigt noga, allt från material till lappar och kvalite.

Plus något man kan säga idag är att många butiker säljer kopior, mycket svårt att se skillnad.

Jag är nöjd allafall!



Har varit i Kina och sätt att många anställda snor material från fabrikerna och tillverkar dem själva, därav pirat... men man hjälper dem leva och man får bra grejer för snygga priser, så vem klagar..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 26

2006-08-08, kl 23:48

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 6

Och då mena jag bra för privatbruk och inte för att sälja dem vidare.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 26

2006-08-09, kl 11:51

JallaMan

JallaMan

Inlägg: 7

Jag väntar på min andra beställning jag gjort nu på 20.000 =)

Väldigt lätt att sälja vidare kläderna för minst det dubbla priset.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 26

2006-08-14, kl 12:28

klaswahlberg

klaswahlberg

Inlägg: 13

Äkta? Skojar ni? Jag kan säga med en gång att inget dom säljer är äkta! Om ni inte visste det så vimlar det av fabriker i Kina, spec i södra Kina som endast tillverkar kopior av märkeskläder och det vimlar av företag liknande detta som näms här. Kopiorna är bra, riktigt bra, kineserna är ruggigt bra på att göra kopior men äkta är det sista det är! Jag har själv varit runt mkt i södra Kina och haft kontakt med företag och fabriker som dessa. Dom exporterar mycket kläder, skor, kepsar, skjortor till hela världen. Och om ni frågor dom så erkänner dom mer än gärna att det är kopior, det är ingen hemlighet!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 26

2006-08-14, kl 15:46

username

Gabriella
Vilhemsson
W

Inlägg: 16

Citat:

Ursprungligen postat av:

Tja alla som undrar om bra o seriösa hemsidor med märkeskläder så kan jag rekomendera denna som jag handlar ifrån, mycket bra priser enligt mig! =)

Adressen är www.maxfashionbrand.com



Skulle behöva hjälp med att handla här nån som kan svara på frågor, [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 26

2006-08-15, kl 14:56

username

Gabriella
Vilhemsson
W

Inlägg: 16

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag väntar på min andra beställning jag gjort nu på 20.000 =)

Väldigt lätt att sälja vidare kläderna för minst det dubbla priset.



hej undrade om du hade tid med mej på msn eller via mail, att kankse svara på några frågor,, Vill gärna importera men kan inget om sånt,, maila mej eller adda på msn, [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 26

2006-08-17, kl 14:27

JallaMan

JallaMan

Inlägg: 7

Har precis fått min andra beställning.

Har även pratat med företaget, och dom säljer dessa kläder direkt till vissa riktigta företags butiker runt om i europa INKLUSIVE SVERIGE, så allt ni köper i sverige behöver inte vara äkta kan jag redan säga nu.

Som det sagts tidigare, det otroligt svårt att se skillnaden.

Alla tjänar pengar allafall.

Ofta går det till att butikerna blandar äkta och dom så kallade kopiorna ihop så att man inte ser skillnaden, alla vill tjäna en extra hacka på detta. Själv ser jag inga som helst konstigheter.

Enda skillnaden är väl att det inte är riktiga företaget som tillverkat kläderna.

Bella_mystic jag ska hjälpa dig återkommer med mail.

Lycka till allihoppa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 3

1 2 3