Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 3

1 2 3
Forum Export & Import

Bra Grossist märkeskläder i Kina

Inlägg 1 av 26

2006-07-21, kl 01:14

username

Kalle
Oskarsson

Inlägg: 4

Bra Grossist märkeskläder i Kina

Tja alla som undrar om bra o seriösa hemsidor med märkeskläder så kan jag rekomendera denna som jag handlar ifrån, mycket bra priser enligt mig! =)

Adressen är www.maxfashionbrand.com

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 26

2006-07-21, kl 14:44

mikaely2a

mikaely2a

Inlägg: 71

Ingen byterrätt, ingen returrätt, ingen garanti, ingen address, priserna är en tiondel av vad varorna kostar i butik (piratkopior) jag hade varit mkt. försiktig att köpa från ett sådant här ställe. Verkar mkt. skumt, jag skulle inte rekomendera någon att köpa från ett sådant ställe, frågan är om man får ngt. alls efter att man betalat...

Mvh,
Mikael Hansson
Yourlink2asia.com

Mikael Hansson
COO (Chief Operation Officer)
Yourlink2asia

Phone : + 46 (0)8 559 236 49
Email : [email protected]

Web : http://www.yourlink2asia.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 26

2006-07-21, kl 16:43

username

Kalle
Oskarsson

Inlägg: 4

Det klart man får sina varor, varför skulle jag annars handla där???

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 26

2006-07-21, kl 19:10

illuminatum

illuminatum

Inlägg: 33

vet ni vad jag tror.. jag tror de e Kalles egen sida som gör reklam. eller? e man inte serios man ramlar ner fort oxo,

mvh X-light ( lysande drink glas)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 26

2006-07-22, kl 20:48

username

Medlem
#48771

Inlägg: 39

Men alltså... Vem vill lura sina kunder?
Jag bygger ju min butik på trofastheten mellan mig och kunderna.

Hur kan du rekommendera någon att köpa från denna oseriösa människa? Som sagt. ingen kontaltperson med adress el te.nr.

Det är ju själva FAN, att folk inte har mer vett i skallen och är mer affärsmässiga.

Jag blir så ledsen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 26

2006-07-24, kl 14:09

username

Kalle
Oskarsson

Inlägg: 4

bla bla bla....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 26

2006-07-25, kl 01:12

JallaMan

JallaMan

Inlägg: 7

Jag har precis lagt en beställning hos dom, på 8000kr.

Hoppas nu att varorna kommer fram som dom lovat.

Verkar riktigt shyssta, funkar denna beställning utan problem blir det garanterat flera framöver, men men..

Jag återkommer med svar till er snarasst

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 26

2006-07-31, kl 19:39

username

Ingela
Härbre

Inlägg: 7

Egentligen är det väl inte så mycket att skrika om här. Affärsmässigt så är det lättaste att lägga ut företagets organisations nummer på kontakt sidan och dessutom använda sig av en e-post som inte är av Yahoo el. Hotmail. Msn är visserligen mycket bra för kommunikation med kunder o.s.v men det ser inte så proffessionellt ut (vilket man kan skita i ) Men istället för att gappa här, så är det bara att kolla upp om företaget existerar genom att skriva till dem och fråga dem rent ut. VAD HAR NI FÖR ORG NR? Vill dom inte svara, så ge själva fasen i å handla nåt då! Så enkelt!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 26

2006-08-02, kl 13:42

JallaMan

JallaMan

Inlägg: 7

Så där nu har jag fått min beställning!! Superglad =D

Tog cirkus 1 vecka, express leverans med DHL kom direkt till dörren allt mycket väl packat 25kg vägde paketet.

Har inget annat än positivt att säga om denna företag.

BTW! betalningen skedde via Western Union till en svensk person i sverige, dom är i sin tur mellanhand åt maxfashionbrand.

Tydligen har dom så i alla länder dom skickar till att man betalar till en person i själva landet som sedan förmedlar vidare till kina.

Funderar på att kanske åka till kina och köpa in större kvanitet, så kanske man kan öppna en snygg internet-shop om några månader

Lycka till.



Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 26

2006-08-02, kl 13:44

JallaMan

JallaMan

Inlägg: 7

Sorry glömde säga, det är tydligen massor från Blocket och Tradera som köpt från denna sida. Samma varor har även snackat med några där.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 3

1 2 3