Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Övrigt

Vill du starta eget eller ha ett extraknäck?

Inlägg 11 av 17

2008-01-21, kl 16:21

and

and

Inlägg: 155

Henrik Larsson: Mikaels kommentarer är mycket önskvärda. Du spammar extremt mycket och hur bra priser du än håller så tänker jag aldrig använda dina tjänster, eftersom du förpestar 90% av alla trådar här.

Nu skall jag hålla mig till tråden och säga att jag är intresserad av att veta mer, eftersom mina tidigare affärsplaner ej längre lockar, p.g.a. en bedragare. Maila gärna: [email protected] 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 17

2008-01-21, kl 17:05

www.offex.org

www.offex.org

Inlägg: 22

Richard Andréasson: Henrik Larsson: Mikaels kommentarer är mycket önskvärda. Du spammar extremt mycket och hur bra priser du än håller så tänker jag aldrig använda dina tjänster, eftersom du förpestar 90% av alla trådar här.

Nu skall jag hålla mig till tråden och säga att jag är intresserad av att veta mer, eftersom mina tidigare affärsplaner ej längre lockar, p.g.a. en bedragare. Maila gärna: [email protected]  Hej Richard. Nej, hans kommentarer var inte önskvärda eftersom jag var där och svarade på en fråga om Offex, vad han tycker om det är ointressant. Dina kommentarer är önskvärda eftersom det finns en relevant substans i din kritik. Jag skall tänka på det du säger i fortsättningen och försöka hålla ner min entusiasm en aning. Det går dock aldrig att tillfredsställa alla, det är alltid någon som retar sig eller alltid någon som tycker att jag presenterar bra saker. Så du kommer få se mig här och där kan jag lova.

Du är intresserad att veta mer och det kommer jag presentera för dig i mitt privata mail till dig lite senare idag. Du skall få två lönsamma förslag som det går att ta på.

Offex LLC

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 17

2008-01-21, kl 17:54

and

and

Inlägg: 155

Okej Henrik. Då förstår vi varandra i alla fall. Tack för att du tar åt dig av kritiken.

Ser fram emot ett mail från dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 17

2008-01-28, kl 15:39

username

Oxana
Zehawi

Inlägg: 2

Hej ,
jag är intresserad av att få mejl med info.
Mvh / Oxana mejl: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 17

2008-01-28, kl 16:03

username

Olle
Frimodig

Inlägg: 27

Många som är intresserade av förslag märker jag, så även jag.
Vill läsa utav intresse mest.
[email protected]

För alla.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 17

2008-03-20, kl 14:23

username

Daniel

Inlägg: 2

Jag är oxå nyfiken o jätte intresserad hör av dig.
[email protected]
Mvh Daniel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 17

2008-04-06, kl 17:58

username

Jonas
Celedon
Celedon
Andr

Inlägg: 2

hej! är nyfiken hör gärna av dig till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2