Nja, rik har jag nog inte blivit på myspace. Men genom att marknadsföra ett par produkter så har det trillat in lite goa extrapengar. Men som jag skrev i mitt första inlägg så är det inte ett system som sköter sig själv, det kräver en arbetsinsats. Och som i så många andra fall i livet så finns det ju en relation mellan hur mycket arbete jag lägger in och hur mycket pengar jag kan tjäna.
Ärllgt talat så har jag inte lagt ner speiellt mycket energi på myspace den senaste tiden, mina andra projekt har tagit all min tid. Men jag är fortfarande övertygad om att mspace är en bra kanal för att tjäna pengar.
Någon nämnde facebook i ett tidigare inlägg. Jag är inte så bekant med facebook ännu, men där finns säkert en potential att marknadsföra produkter eller tjänster.
Visst är det så att man måste våga att satsa om man någonsin ska kunna lyckas. Men det finns så mycket lurendrejeri just när det handlar om att tjäna pengar på internet, så man måste vara försiktig. Det var därför som jag tipsade om myspace och denna metod där du själv påverkar om du ska tjäna några pengar eller inte.
Lycka till allihop med att finna bra metoder till att tjäna pengar!