Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Starta Butik?

Inlägg 11 av 12

2008-01-20, kl 16:06

Ardila

Ardila

Försöka starta ett OUTLET BUTIK med Italienska märkeskläder som: D&G, Giorgo Armani, Emporio Armani, Just Cavalli, G-Star, Energi, Calvin Klein och vi kan leverera kläder i stors och sma storlekar direk från fabrikanter i Italia.  Den här koncept är framtidensaffär till dig och till de som vill bli återfåseljare; är enkelt att marknasföra eftersom själva märkets är redan identifierad på marnaden.  Jag är direk importör och har min egen outlet i Stockholm. Vad vänligt kontakta oss till rådfrågning.  [email protected] 
MVH
Angela Ardila

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 12

2008-01-20, kl 16:21

Ardila

Ardila

Hej Marcus!
 Min företag importera märkeskläder från Italia.
Vad vänligt kontakta oss till rådfrågor. Vi kan leverera D&G, Armani, Cavalli, Boss, CK, DKNY, G-Star, Energie, Peppe Jeans, Deputamadre, Evisu till en OUTLETs Butik med kända kläder i olika storlekar.  Vi är direkt importör från fabrikanter.  Priser är 30-70% mindre till slutkunder.  Om du käper mera kvatitet blir mindre pris till dina kunder.  Marknasföringär så lätt eftersom kläderna är inte okända i sverige.  Vi är efter återfårsäljare eftersom Outlets är framtidens affär y scandinavian.
Alla kläder är äkta och det kommer med certifieringsmärket plust original ettiketter och garanti. VV kontakta oss på [email protected]  eller skicka din tel nummer då kontakta vi dig.
MVG
Gabiz Fashion Outlet  Scandinavian
Angela Ardila  Importör

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2