Inlägg 11 av 16
2005-11-23, kl 13:42
Hej !!
vill gärna läsa om att hur du tjänade pengar på internet, o vad var din ide !
Var snäll o skicka informationen till mig på nedan stående e-mail:
[email protected]
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Hej !!
[email protected]
Hej internetpengar !!
[email protected]
Ungefär så här funkar det jag har råkat ut för samma sak med en annan person än internetpengar och detta var ungefär den info jag fick >>jag vet inte vad det handlar om men om alla sätter in 99 kr på mitt konto så kan jag berätta hur du kan tjäna 99 kr iallafall... äsch jag kan berätta det grattis gör exact som jag be nån ge dig 99 kr för att du ska få veta info om hur du kan tjäna stora pengar .. och när han betalt så ber du honom göra likadant som du ... om du lyckas "lura" 10 pers per dag så tjänar du 990kr per dag skatefritt för du får ju pengarna typ "gåva"... alltså akta er för sånt här om ni inte vill bli fattiga !!!!
Man hade något liknande för många år sedan och det var kungaporträtt som gått ut i stor upplaga av känd konstnär. Kostnad som ovan ungefär så fick man ett frimärke i kuvert. så sätten är många.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.