Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 4

1 2 3 4
Forum Övrigt

förpackningar (kartonger,vadderade påsar) HJÄÄÄLP!!

Inlägg 11 av 39

2007-10-29, kl 22:08

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Lars Andren: Paula!!

En smart idé för dig vore att öppna en "butik" på blocket som du sedan länkar vidare till din websida

Det var en bra och framförallt billigt idé.
Frågan är om det räcker.
Det skulle vara mycket slående när dina produkter hamnar högre upp i sökningarna på Google och Yahoo.

"Nästan alla anställda i Sverige surfar i snitt 1,5 timme per dag"... Folk kollar på sporten, vädret, horoskop, dating... you name it! Och de som har bröllopstankar... de söker ju just på bröloopsklänningar. Kolla Demo 63 - Bröllop på http://www.webbsupporten.com/demosites/

Jag kan göra en sådan site och OPTIMERA den för sökrobotarna, koppla den till befintlig webbshopp eller skapa webbshopp från scratch...

Fundera på dettta:

Webbdesign från 4.990 kr.
Websupporten i Sollentuna AB
Mobil: 070-7678549
E-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 39

2007-10-29, kl 22:25

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Paula Avila:  
jo jag verkar alltid sitta i fel läge för bra priser,haha
tack för länken...ska kolla in denPå http://www.scapackaging.se/ så kan du bland annat finna Packboken och säkert massa andra relaterat broschyrmaterial. Senast när jag beställde material därifrån var det gratis. Kan vara värt att kolla upp.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 39

2007-10-29, kl 22:28

username

Paula

Inlägg: 31

Jo men jag har en liten länk på bröllopstorget och bara där så har jag fått massor med förfrågningar. Jag känner nog mig inte speciellt mogen för just blocket och den mängd av kunder som det ger. Jag vill inte bara sälja utan ge bra service och ju fler kunder desto mindre tid kan jag ägna dom.

Sen blir jag lite rädd ändå,det har kommit hot mail och liknande sen jag startade eget. Masor med hemskheter om att de ska slå ihjäl mig osv. At jag är en bedragare som lurar folk på pengar osv. det är helt sjukt hur det funkar i bröllopsbranschen. så nu har jag polisanmält dessa och hoppas på att det går att göra nått åt saken någon gång.

Så jag tar det lite lungt nu i början,jag sitter också och väntar på f skattesedel som inte behagar komma :-(

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 39

2007-10-29, kl 22:31

username

Paula

Inlägg: 31

Daniel Belovarsky:
Lars Andren: Paula!!

En smart idé för dig vore att öppna en "butik" på blocket som du sedan länkar vidare till din websida

Det var en bra och framförallt billigt idé.
Frågan är om det räcker.
Det skulle vara mycket slående när dina produkter hamnar högre upp i sökningarna på Google och Yahoo.

"Nästan alla anställda i Sverige surfar i snitt 1,5 timme per dag"... Folk kollar på sporten, vädret, horoskop, dating... you name it! Och de som har bröllopstankar... de söker ju just på bröloopsklänningar. Kolla Demo 63 - Bröllop på http://www.webbsupporten.com/demosites/

Jag kan göra en sådan site och OPTIMERA den för sökrobotarna, koppla den till befintlig webbshopp eller skapa webbshopp från scratch...

Fundera på dettta:

Webbdesign från 4.990 kr.
Websupporten i Sollentuna AB
Mobil: 070-7678549
E-post: [email protected]
Jättefina bröllops demo,verkligen. precis så jag vill ha det till nästa steg :-) ska definitivt tänka på dig då :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 39

2007-10-29, kl 22:37

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Du är företagare. Ta hoten med ro. Finns alltid folk med illvilja eller som vill skrämma till tystnad, vissa lyckas andra inte. Så är det i de flesta branscher.

Du har ett mål och det är att arbeta och förtjäna din inkomst på en verksamhetsidé som både kan vara lukrativ och lönsam. Rikta in dig på det så kommer det säkert gå bra.

Blocket är nog inte din förstahandsmarknad. Kan ge fel intryck. Satsa hellre på att använda rätt forum att komma ut i ex www.familjeliv.se framför allt forum över huvud taget är bra att komma ut i.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 39

2007-10-29, kl 22:48

username

Paula

Inlägg: 31

Magnus Olsson: Du är företagare. Ta hoten med ro. Finns alltid folk med illvilja eller som vill skrämma till tystnad, vissa lyckas andra inte. Så är det i de flesta branscher.

Du har ett mål och det är att arbeta och förtjäna din inkomst på en verksamhetsidé som både kan vara lukrativ och lönsam. Rikta in dig på det så kommer det säkert gå bra.

Blocket är nog inte din förstahandsmarknad. Kan ge fel intryck. Satsa hellre på att använda rätt forum att komma ut i ex www.familjeliv.se framför allt forum över huvud taget är bra att komma ut i.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se


Jo jag försöker att vifta bort det men i början så här så känns det lite tungt. man är ju lite osäker på allt och så..men jag hoppas att dom lugnar ner sig. Jag har ju som sagt bara varit igång nån månad så undrar vad som händer om man blir större liksom...att bröllopsbranschen var så tuff,det kunde man inte ana :-D haha

Jag hänger konstant på bröllopstorget.se och har skaffat mig alla kunder därifrån så det känns bra så här i början att ta bebis steg..sen blir det ju större när man har blivit lite varm i kläderna

tack så mycket hörni,ni är verkligen guldvärda :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 39

2007-10-30, kl 07:23

Andren

Andren

Inlägg: 140

Hej Magnus,

Du sa:

"Blocket är nog inte din förstahandsmarknad. Kan ge fel intryck."

Tycker du alla dom här butikerna skapar fel intryck för deras affärer?

Jag sa "butiks sektionen" inte det vanliga annonsforumet

Paula, här finns 3 konkurrenter till dig redan vilket är positivt

Titta här:
http:///www.blocket.se/li?q=&ca=23_3_s&fk=1&c=14&w=3

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 39

2007-10-30, kl 08:23

Andren

Andren

Inlägg: 140

En liten sak att tänka på  Paula

Du måste ha kartong/papper som är syra fritt och inte heller för länge i plastförpackning

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 39

2007-10-30, kl 09:25

username

Paula

Inlägg: 31

Lars Andren: Hej Magnus,

Du sa:

"Blocket är nog inte din förstahandsmarknad. Kan ge fel intryck."

Tycker du alla dom här butikerna skapar fel intryck för deras affärer?

Jag sa "butiks sektionen" inte det vanliga annonsforumet

Paula, här finns 3 konkurrenter till dig redan vilket är positivt

Titta här:
http:///www.blocket.se/li?q=&ca=23_3_s&fk=1&c=14&w=3

Jo jag har pratat med blocket om de där butikerna och det verkar ju väldigt bra men blocket har över 1 miljon med besökare varje dag sa han och det skrämde mig lite. Bröllopstorget har några tusen och jag har redan gjort ett namn av mig själv där :-)
jo jag har dessa konkurrenter,har massor på tradera också. Men det jag erbjuder är egen desiganade klännigar. Alltså man tar lite utav en klänning och lite utav en annan och så vips har man en egen och unik klänning. Man bygger den liksom och det gillar många...att få den friheten att bestämma exakt hur den ska se ut :-)

Man bestämmer kvalite på tygerna,färger osv :-)

Fabriken jag hittade har jag blivit rekommenderad både här och så av en vän jag har i kinesiska ambassaden. Dom har sin egna kollektion som de överlever på som är en utav dom största i kina och har tom fått utmärkleser så jag är väldigt trygg med dom :-) dom blir ständigt checkade också utav nå företg i kina. Så det känns tryggt!

sen använder jag inte mig utav orginal designers bilder utan alla mina bilder på klänningar är atgna i fabriken eller så på en studio i sånna där skyltdockor :-)

Och man får inte heller en exakt kopia utav klänningar utan ändringar måste göras...man kan tex använda en klänning som bas sen fär man låta fantasin flöda :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 20 av 39

2007-10-30, kl 09:42

Andren

Andren

Inlägg: 140

Inlägget var inte närmast riktat till dig paula, utan Magnus.

Jag förstår vad du menar! kommer till dig när jag gifter mig nästa gång ;-)



MVH
Lars

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 4

1 2 3 4