Inlägg 4 av
14
2005-01-20, kl 17:56
larsarenander
Du kan inte göra direktavskrivning på dessa normalt och där är skattemyndigheterna väldigt hårda, tyvärr.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
14
2005-01-21, kl 20:51
larsarenander
Du ser vad olika vi kommer på vissa punkter och det här har vi haft uppe tidigare där jag blev nersablad av Karin Jag sitter i företagsskattenämnd och där är det inte tillåtet och inte till lagtexten heller. Om man gör som Karin säger, inte mig emot, Det är inte fel på mitt råd utan på lagtexten och dess tolkning.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 9 av
14
2005-01-21, kl 21:48
larsarenander
Här i Stockholm är dom för djävliga jag har råkat ut för värre ändå. Men det finns platser där den här typen av prolblem inte finns, Lettland är hitentills förskonat från sådan här variatner men deras lagstiftning är ju alldeles färsk. Ni kan nå mig på lars_arenander@rocketmail. com om ni tröttnat att stångas med myndigheterna här.
Lars
Start av företag och ekonomistyrning
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat