Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

webdesign

Inlägg 1 av 6

2007-07-12, kl 05:57

NordicPenImports

NordicPenImports

webdesign

Hej,
jag söker någon som kan bygga vår nya butik utifrån e-butiken.se plattform. Det gäller främst första sidan. Kom gärna med prisförslag, titta gärna in på www.stylos.se så förstår du varför jag vill ändra lite. Priset spelar inte så stor roll då det är ett proffsigt arbete vi är ute efter. Maila mig på [email protected] och berätta vad ni tar för att slutföra denna uppgiften. Det spelar ingen roll för vår del ifall den som programmerar sitter i Sölvesborg eller i Calcutta.  

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2007-07-12, kl 12:12

username

Medlem

Måste det vara e-butiken? och VARFÖR?
Det finns gratisvarianten som funkar lika bra. http://www.wosbee.com/

Den kan jag lägga upp, administrera under 1 år, max tio timmar för 4500:-exkl moms.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2007-07-12, kl 16:03

1design

1design

Vi på C4Media kan designa butiken åt dig..
Vi har många nöjda kunder och härliga referenser att visa upp...
1500:- så fixar vi det..:D

www.C4media.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 6

2007-07-12, kl 17:02

NordicPenImports

NordicPenImports

Christine; ja det måste vara e-butiken.se av den enkla anledningen att allt ligger där idag och det är ett suveränt företag att jobba med. Javisst finns det gratisvarianter men det är inte det jag är ute efter. 4500:- är det klart dyraste av de kunder som redan lämnat offert.

Mikael; Jag ska titta på vad ni har gjort tidigare så hör jag av mig sedan. Har även ett par företag som lyssnade på min uppmaning att svara via mail och man vill ju gärna jobba med företag som kan ta till sg information när detta ges.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2007-07-12, kl 17:16

1design

1design

Vill också lägga till att vi har prisgarnti, hittar du någon som gör ett billigare jobb än oss så gör vi det för samma pris.
Du får dessutom ett gratis utkast innan du bestämmer dig.

Vi vet att vi kan, och vi gör det bra.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2007-07-13, kl 09:17

username

Medlem

Okej, jag tackar för ditt svar i alla fall. I prisofferten, ingår design av framsidan. Vi är ca 13 samarbetspartners idag som skulle få uppgiften att "provdesigna" första sidan. Provdesignen kostar nada. Kunden väljer sedan själv. Sidan administreras med förändringar av uppgifter, tillägg mm under kommande år samt en snabbutbildning till att sköta resten själv. (Referens om mig som samarbetspartner finns hos executive i statligt verk). Detta är ett prispaket som löper över ett år (max tio timmar). Jag har inte förräns nu sett e-butiken.se men ska ta med i mina förslag framöver. Mvh Chriss

Inläggets betyg
Svara Svara med citat