Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Vilket kassasystem och kortbetalningar??

Inlägg 1 av 5

2009-08-31, kl 12:08

marinailstad23

marinailstad23

Vilket kassasystem och kortbetalningar??

Jag planerar inför starten av min lilla affär och har forsökt kolla marknaden för kassasystemer, men det är ju en djungel!Någon som kan ge rekommendationer på ett billigt och bra system för en pytteliten affär inom klädbranchen??Speciellt har jag funderingar kring kortbetalningar för detta verkar ju vara svindyrt, vad är det enklaste systemet man kan ha??Tack för svar!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-09-03, kl 01:50

martin_eesab

martin_eesab

Kolla med din bank som du kommer ha på företaget vad de kan erbjuda dig på kortterimalen och inlösare. Sedan även Babs och Euroline som är störst. Beroende på bank så har de någon av dessa men då kan du jämföra.Ny kassalag så viktigt tänka på att kassamaskinen uppfyller certificeringen och få det på papper. Hör med t.ex. www.gdk.se eller www.atronic.seBehöver du möbler eller inredning så kan jag hjälpa dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-09-03, kl 08:03

username

Johan
Berg

Jag letade själv kassasystem för att blå åf för och de jag hittat på som jag tycker verkar vara bra är:http://www.kassavalvet.se/index.php?id=6 - se deras priser.I vilken stad planerar du att starta i ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2009-09-03, kl 08:05

username

Johan
Berg

Skärmdumpar på programmet i kassavalvet: http://www.kassavalvet.se/index.php?id=18

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-10-06, kl 10:20

username

Johan
Moberg

Hej,

Jag jobbar med sånt. Du måste ju ha ett godkänt kassasystem nu förtiden :D Mail mig vid intresse.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat