Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Starta en Data test sida!

Inlägg 1 av 3

2005-02-22, kl 18:31

HPH-Dataservice

HPH-Dataservice

Starta en Data test sida!

Hejsan.

Jag är en kille som funderar på att starta en sida för test av datorer, hur bra betyg och sånt dom får och olika dela så som grafikkort, moderkort, minnen m.m. jag funderar på om det finns företag som kan tänka sej ställa upp och sponsra mej med olika data produkter som jag testar och skriver recensioner och betyg på. om intresset finns av att sponsra mej med detta så kan ni höra av er till mig på [email protected] eller via telefon: 070-264 98 68

jag har över 14års erfarenhet av data och har även haft eget data företag.

Själv klart kommer jag ha riktigt domän namn m.m. uppstartning av sida beräknas om ungefär 1månad om det nu finns intresse av detta.

Mvh Patrik

Mvh Patrik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-02-23, kl 12:01

username

Fredrik
Ymer

Det finns många som testar div. dataprodukter idag, både på internet och i tidsskrifter. Allt som allt handlar det om trovärdighet, det tar tid att bygga upp. Idén är dock mycket bra och ett ev. samarbete skulle kunna vara aktuellt.Ymer-Fahlström Företag&IT Konsult

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-02-23, kl 13:31

HPH-Dataservice

HPH-Dataservice

Hejsan.

Jo det finns många sådana test sidor, men i bland behövs det kanske mer någon som testar lite privat kanske ? för bättre resultat, sen kan man ha andra ide med.

Om intresset finns kontakta gärna mej med förslag om samarbete och ider på [email protected] eller via telefon 070-264 98 68

Mvh Patrik

Mvh Patrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat