Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

söker medarbetare

Inlägg 1 av 1

2004-08-23, kl 22:52

username

Tony
Saha

söker medarbetare

Hej

Jag leter efter några SERIÖSA personer som kan tänka sig att vara med och starta en sport-webtidning, eftersom jag äger domän namnet www.ChampionsLeague.se så vill jag hitta några som vill satsa lite och köra igng en bra sida, jag har kunskaper inom webdesign och så, lite över mellan. Det jag vill är några seriösa personer som kan tänka sig jobba med något sånt. Du ska vara över 18 år, själv är jag 23, jag har ideer som man kan ha till sidan, men som sagt, en grund idee, du som vill vara med kommer vara med att utforma sidan, och utveckla dess innehåll och idee.

Vi är för närvarande 2 st, men söker 3 personer till, vi bor i östersund, men detta är ingen krav eftersom vi kan sköta det mesta via msn eller annat.

Kan du tänka dig att vara med och utveckla en sådan sida SERIÖST så kan du maila mig på:

[email protected]

Det är ingen krav på att du ska vara kunnig inom webdesign, eftersom det mesta kommer åt att vara skribenter och mycket skrivande så är det stort plus om du kan svenska språket bra.

mvh
tony

Svara Svara med citat