Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

söker en DUKTIG webdesigner.

Inlägg 1 av 1

2006-03-23, kl 14:54

username

Hassan
Awled

söker en DUKTIG webdesigner.

Jag söker en webdesigner som verkligen kan sin grej. Du ska kunna bygga och designa en hel community-site.Siten kommer att vara en internationel site. Skisser över hur siten skall se ut finnes men vi söker nån kille/tjej som kan följa våra skisser och verkligen designa siten.
Vi kommer INTE att betala i kontanter men vi har något som kommer att unna dig mycket bättre, du kommer nämligen att få hela 10% av våran verksamhet.Vi söker då en designer som vet va han/ hon gör och du ska ha designat förut!Om du inte är intresserad av betalning i procent så vill jag att du skriver hur mycket du ska ha för att bygga en community-site. Hur gammal du är spelar inte så stor roll men vi ser gärna att du är en ung kille/ tjej.Siten kommer att vara en "playahead" -liknande site.Så gå gärna in och titta runt i playahead.se och skriv sen till mig om du tror att du kan klara av att bygga en sån site.Skriv hur lång tid det skulle ta för dig att bygga en sån site och skriv gärna hur mycket det kommer att kosta ( dvs om du INTE är intressarad av procentbetalningen.)
Detta är ett lånat konto så för mer info nås jag på

[email protected]

Svara Svara med citat