Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Sälja vidare mina teckningar?

Inlägg 1 av 3

2005-10-16, kl 19:52

username

Patrik
Norberg

Inlägg: 1

Sälja vidare mina teckningar?

Hej!

Heter Patrik och vill på något sätt sälja vidare mina teckningar. Har en stor känsla av att dessa teckningar kan sälja eftersom jag gav två uppsättningar till familjen förra julen och många andra ville ha dom, speciellt till sina barn. Vill inte avsölja eller säga något om vad det är för något men skulle vilja ha tips på hur jag skulle kunna gå tillväga.

MVH // Patrik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-11-08, kl 09:38

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

Eftersom det handlar om tekningar så vill man ju förmodligen se hur de ser ut innan man köper. Så ett sätt är ju att öppna en webbutik eller ha en vanlig butik.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-12-12, kl 18:33

username

Magnus
Olsson

Inlägg: 68

Ett tips som jag gjort är följande www.chillyhumor.com. Sidan är inte uppbyggd som en webbshop ännu eftersom jag arbetar med original. Men så snart tillverkning av trycksaker sker löpande kan det komma att bli aktuellt.
Olika exempel man kan göra med trycksaker är:
posters
muggar
t-shirt
vykort
div presentreklam
etc etc vad man kan komma på att trycka på.

Själv söker jag just nu agenter som kan vara intresserade av att sälja in mitt koncept i USA och Tyskland. Har vart i kontakt med Västsvenska Handelskammaren. Men ännu utan svar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat