Hej Fredrik!
Sinnenas Teaters webbplats har cirka 500 unika besökare varje dag, antal besök uppgår till betydligt flera.
Webbplatsen har cirka 60 sökord, där den indexeras på sidan 1 i googels sökindex, vilket tyder på en viss kunskap i ämnet.
Ett av dessa sökord är "underhållning" En indexering på sidan 1 är mycket bra med tanke på att det finns ytterligare 5 miljoner andra sidor. Denna indexering gör att jag kan leva om jag vill bara på att åka runt och underhålla folk :)
Därför anlitar flera företag mig, för att jag kan se till så att även dom få en bra indexering, så kan dom leva på vad dom säljer.
Du stack ut hakan och ville få kommentare på din sida vilket du också fick. För att få en bra indexering så krävs det att det finns ett bra innehåll på sidorna. Det räcker inte med några rader.
En annan viktig sak att komma ihåg är att Internet är ett enda stort nätverk av sammankopplade sidor.
Du saknar en länksida, vilket i praktiken betyder att du inte vill medverka i detta nätverk. Sökmotorernas kommer att döma till till evig glömska.
Hälsningar!