Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Kan Du programmera?

Inlägg 1 av 2

2011-02-07, kl 15:17

happymess

happymess

Kan Du programmera?

Hej!
Jag och min kollega Oskar söker en erfaren programmerare till vårt företag HappyMess. Företaget  har mycket hög entreprenörs anda och skapar kreativa mobillösningar åt bla Ica, Radisson, Storkyrkan, VIPme.tv. Främsta verktygen är abonnemangsutskick och sms:betallösningar.
Vårt system är byggt i språket PHP och arbetar mot en MySQL databas. Ramverket Zend Framework har använts för att bygga systemet. Systemet följer MVC modellen. Systemet arbetar mot Bazookas webservice för prenumerationer, sms utskick och inkommande sms.
Nödvändig kunskap:

@font-face {
font-family: "Calibri";
}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 10pt; line-height: 115%; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }

@font-face {
font-family: "Calibri";
}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 10pt; line-height: 115%; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; }p.MsoListParagraph, li.MsoListParagraph, div.MsoListParagraph { margin: 0cm 0cm 10pt 36pt; line-height: 115%; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; }p.MsoListParagraphCxSpFirst, li.MsoListParagraphCxSpFirst, div.MsoListParagraphCxSpFirst { margin: 0cm 0cm 0.0001pt 36pt; line-height: 115%; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; }p.MsoListParagraphCxSpMiddle, li.MsoListParagraphCxSpMiddle, div.MsoListParagraphCxSpMiddle { margin: 0cm 0cm 0.0001pt 36pt; line-height: 115%; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; }p.MsoListParagraphCxSpLast, li.MsoListParagraphCxSpLast, div.MsoListParagraphCxSpLast { margin: 0cm 0cm 10pt 36pt; line-height: 115%; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }ol { margin-bottom: 0cm; }ul { margin-bottom: 0cm; }

1.    
PHP

2.    
Zend Framework

3.    
SQL

4.    
MVC

Om detta är intressant för Dig att bli del av ett expansivt ungt företag kontakta mig på [email protected] eller ring på 0707 30 15 94.
Allt Gott! // Sarah Linderoth

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-03-04, kl 16:35

GetWebified

GetWebified

Hej!Jag har nyligen startat en egen firma som jag har tänkt driva i liten skala parallelt med min anställning.Om det är så att ni kan tänka er ett samarbete där jag bidrar i lite mindre utsträckning vid hög belastning, punktinsatser eller där jag tar hem modullösningar för framtida leveranser, skulle jag tycka att detta vore mycket intressant.Jag har 14 år bakom mig i IT-branchen, främst som utvecklare, och har en bred bas att stå på.Mvh
Christian Binnersjö
Get Webified
0703-111282

GetWebified.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat