Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Joomla / CSS-template

Inlägg 1 av 4

2007-03-09, kl 11:42

Silvin

Silvin

Joomla / CSS-template

Någon här som är bekant med Content management systemet Joomla? Jag har en layout jag skulle vilja ha omvandlad till en template som är kompatibel med Joomla, till en inte alltför hög kostnad.

Hör  av er om ni kan.

/Per

Per Silvin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-03-09, kl 12:29

username

Daniel
Johansson

Vad är en "inte allt för hög kostnad" för dig?

Jag kan lösa detta mot en rimlig ersättning...

Annars kan du ju alltid ställa frågan på http://forum.joomla.org/index.php?board=63.0 annars.. ;-)

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-03-09, kl 13:31

Silvin

Silvin

En inte alltför hög kostnad är självklart i relation till vad som erbjuds.

Jag har ingen större koll på vad de kan tänkas kosta. Jag vet att jag vill hålla ned kostnaderna då jag inte vet riktigt om jag ska kommerisiallisera projektet eller bara driva det som fritidsprojekt. och prisspannet för utvecklingskostnaden av en template är tämligen stor har jag märkt. jag har funnit det billigaste kring 2000:-/inkl. moms upp till 15 000:- inkl. moms. för en template.

Så därför ställde jag frågan här för att se om någon hade kunskapen. Jag har en bild upplagd på webben som du kan se, så kan du få ge ett kostnadsförslag efter att ha sett bilden så får jag väl avgöra sen om det är värt att betala för eller göra själv.

http://www.silvin.se/priscus

Mvh: Per

Per Silvin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2007-04-25, kl 20:36

username

Medlem

Vi kan fixa det åt dig. Kontakta oss för mer info.
Vänliga hälsningar
Tony Haanpää

Inläggets betyg
Svara Svara med citat