Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import från Brasilien

Inlägg 1 av 7

2004-01-06, kl 21:48

username

cleo
Balotin

Inlägg: 31

Import från Brasilien

Hej!Vill importera skor, kläder, sminken från Brasilien.Hur ska man börjar? Ska jag öppna ett företag?Vill gärna ha tips och råd.tack

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-03-01, kl 17:24

username

Markus
Andersson

Inlägg: 1

Hej Latina
Ska börja importerea bilsportstillbehör från Brasilen. Söker därför andra företag att "köpa" fraktuppdrag med detta för att få upp volym och på så sätt få bättre avtal. Ang hur man ska börja, jag brukar söka på internet där man kan hitta allt från himmel till jord. Att skaffa branschtidningar från det aktuell landet är också ett alternativ som jag brukar använda mig av. Beställ sen lite varuprover från olika företag och undersök priser för att kolla hur dom ligger till jämfört med andra stora klädesland. Sen om du ska start nåt så kan du kontakt ALMI för hjälp och finans.
/Markus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-10-26, kl 19:09

username

Bo
Andersson

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!<br/>Vill importera skor, kläder, sminken från Brasilien.<br/>Hur ska man börjar? Ska jag öppna ett företag?<br/>Vill gärna ha tips och råd.<br/>tack<br /><br />



Vi kan hjälpa dig att importera kläder från Brasilien. Vi har kontakyter med en del tillverkare runt om i landet. Hör av dig.
Inge

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2004-11-27, kl 14:15

username

Claudia

Inlägg: 7

Hej Latina,
Vill du ha en partner? I så fall ta gärna kontakt med mig eftersom jag är i samma bana som du.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-02-13, kl 19:56

username

John
Lundqvist

Inlägg: 2

[/CITAT]
Vi kan hjälpa dig att importera kläder från Brasilien. Vi har kontakyter med en del tillverkare runt om i landet. Hör av dig.
Inge
[/CITAT]

Hej,

Jag ar i Latinamerika/Brasilien sedan en tid tillbaka och har planer pa import av konsumentprodukter till Sverige/Europa. Skulle mycket garna komma i kontakt med nagon som har erfarenhet av detta!
Inge, jag sag din kommentar ovan och skulle garna fa kontakt med dig om mojligt.
([email protected])

Mvh
John

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-01-31, kl 22:13

debeaux

debeaux

Inlägg: 1


Hej Inge,

jag blev intresserad av era kontakter och möjligheter att hjälpa till med import. jag är intresserad av underklädes tillverkare, märken etc. Kontakta mig på
[email protected]



Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!<br/>Vill importera skor, kläder, sminken från Brasilien.<br/>Hur ska man börjar? Ska jag öppna ett företag?<br/>Vill gärna ha tips och råd.<br/>tack<br /><br />



Vi kan hjälpa dig att importera kläder från Brasilien. Vi har kontakyter med en del tillverkare runt om i landet. Hör av dig.
Inge

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-06-29, kl 20:56

username

Medlem
#48772

Inlägg: 1

är det billiga skor i brasilien?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat