Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Hjälp med grafisk profil

Inlägg 1 av 9

2004-11-18, kl 21:02

username

Urban
Söderman

Inlägg: 15

Hjälp med grafisk profil

Någon som vet hur jag kan hitta en formgivare som vill hjälpa mig med en grafisk profil till mitt företag?

Ute efter något kostnadseffektivt. Kanske en student som är i behov av ett examensarbete eller liknande?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2004-11-18, kl 23:53

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Citat:

Ursprungligen postat av:

Någon som vet hur jag kan hitta en formgivare som vill hjälpa mig med en grafisk profil till mitt företag?



Du hittar ett par stycken på denna adress:
http://www.startaeget.se/directory.list.asp?category=176

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2004-11-20, kl 20:55

username

Fredrik
Folkesson

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Någon som vet hur jag kan hitta en formgivare som vill hjälpa mig med en grafisk profil till mitt företag?

Ute efter något kostnadseffektivt. Kanske en student som är i behov av ett examensarbete eller liknande?



Hej!
Jag studerar grafisk design på Central Saint Martins i London och åtar mig gärna såna här uppdrag eftersom jag nu är på mitt tredje och sista år och behöver lite arbetsprover att visa upp.
Kontakta mig gärna på [email protected] om detta låter intressant.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2004-11-20, kl 21:55

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Urban!

Vi hjälper dig gärna!
Vi är en stockholms baserad liten designbyrå som jobbar just med bl a grafiska profile till små och nystartade företag. Titta gärna in på våran hemsida och hör av dig; www.annafridh.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2004-11-24, kl 22:10

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 1

Hej Urban!

Mitt namn är Magnus Frederiksen och jag driver ett litet enmansföretag med inriktningen grafiskdesign. Jag skulle tycka det var riktigt roligt att hjälpa dig och ditt företag med att framställa en tilltalande profil. Du kan nå mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2004-12-30, kl 00:03

username

Niclas
Schüler

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Någon som vet hur jag kan hitta en formgivare...



Designbyrån Curt har många års erfarenhet av grafisk profilering av både stora och små företag.

På Curts hemsida www.curt.se kan du ladda hem kostnadsfria guider i hur en logotype eller en hemsida etc. bör fungera.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2005-01-06, kl 16:13

username

Magnus
Hörberg

Inlägg: 19

Citat:

Ursprungligen postat av:

Någon som vet hur jag kan hitta en formgivare som vill hjälpa mig med en grafisk profil till mitt företag?

Ute efter något kostnadseffektivt. Kanske en student som är i behov av ett examensarbete eller liknande?



Hej!
Jag heter Magnus och driver företaget Brandcore. Vi designar logotyper och grafiska profiler till mindre företag. Vi har bra priser och nöjda kunder, så vi kan säkert komma överens om något som passar ditt företag. Hör av dig så kan vi diskutera mer eller träffas för att se hur vi kan gå vidare. Välkommen!

MVH
Magnus Hörberg,
Brandcore

[email protected]
070-5628598

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2005-02-08, kl 12:16

username

Alexandra
Németh

Inlägg: 4

Hej Urban!
Jag sällar mig till mängden av småföretag i detta inlägg som gärna vill hjälpa dig med din grafiska profil. Förhoppningsvis går du in på alla våra sajter och surfar runt, och kontaktar den du känner är mest rätt för det du är ute efter.

...jo, och här kommer mitt sälj-snack: Jag är grafisk formgivare, egen firma med 14 års erfarenhet i reklam- pch mediabranchen. Jobbar främst med grafisk profilering för små och mellanstora företag.

Gå gärna in på min sajt: www.grundform.se där du kan läsa om grafisk profilering, tidigare kunder och finfina rekommendationer.

Vänliga hälsningar
Alexandra Németh | Grundform

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2005-08-29, kl 00:42

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

WWW.SANSA.SE ... Grafisk profil, endast 4800 kr ... att surfa in kostar ingenting ... WWW.SANSA.SE

Inläggets betyg
Svara Svara med citat