Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Teknik

Webshop. Kostnad?

Inlägg 11 av 14

2008-01-17, kl 19:41

RoggaBoy

RoggaBoy

Inlägg: 90

Richard och alla andra är välkommen att maila oss.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 14

2008-01-17, kl 19:47

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Nix!
Vi har alltid haft de priserna.

Mvh
Websupporten.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 14

2008-01-17, kl 19:52

www.offex.org

www.offex.org

Inlägg: 22

Richard Andréasson: Vill ha kostnadsförslag på vad en enklare webshop skulle tänkas kosta ink. Webhotell. Vet att bland andra Daniel Belovarsky jobbar med detta. Jag kommer inte köpa något av förslagen fören om några månader, men vill vara ute tidigt och den som ger en bra offert har goda chanser att få uppdraget i framtiden. Helst skall shoppen vara så enkelt uppbyggd att jag själv kan uppdatera produkter och göra vissa ändringar. Jag har lite erfarenhet från enklare HTML-kodning, så jag är inte helt borta på hemsidor m.m, men detta är lite för avancerat för att göras utav mig själv. Så, kostnadsförslag? www.offex-webhotel.com (Mycket stabilt och support 24/7)

Gratis hemsida är det ok? Färdiga webbsidmallar i vårt webhotell. Gratis scripts. Marknadsföringsverktyg. Vårt webhotell kostar 24 kr per månad, vi tar fram ett beställningsformulär åt dig som du sedan lätt klistrar in koden på sidan du skall ha detta. När sedan kunden sedan trycker på beställ så räknas summan ihop och kunden betalar. Formuläret stödjer direkt till bankkonto utomlands eller direkt till ett PayPalkonto eller Google Checkout. Lättast kanske det är med PayPal. Inga månadsavgifter hos bank. Där gör du sedan uttag vart du vill. Formuläret upprättas till en kostnad av 2000 kr per år för betalservicen. Du ger mig produkter och kostnader. Betalningen går sedan automatiskt till ditt PayPalkonto. Vill du att vi skall ta fram en hemsida, något enkelt som www.offex.org, flashmeny, färdiga mallar att välja på kostar 2500 kr.

Fixar du hemsidan själv på webhotellet kommer du undan billigt, strax över 2000 kr. Ingen moms för det går till ett LLC bolag i Delaware. Skattebefriat när ägarna inte är residenta i USA.

Vill du sedan att kunderna skall betala med kreditkort direkt till bankkonto måste det gå till en bank utomlands som vi har avtal med, USA. Kanske du kan göra som www.offex.org isåfall. Flytta verksamheten dit där det inte är någon skatt. Isåfall blir det inte en kostnad utan en investering när det sedan går bra för dig.

Sedan bokföring skall vara smidigt med tydligt låga priser, 695 kr per månad i fast pris, se http://www.offex.org/bokforing-sverige.htm 

Offex LLC

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 14

2008-01-17, kl 22:20

and

and

Inlägg: 155

Daniel: Ni ja, men Roger försöker mäta sina muskler med er. Får se om han kan matcha dig.

Henrik Larsson: Förklara gärna mer om detta. Släng iväg ett PM eller maila: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2