Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Övrigt

Vill du sälja mina smycken mot provision?

Inlägg 11 av 13

2007-11-18, kl 10:04

JessicaLY

JessicaLY

fattar ingenting, det enda jag gjort är att jag råkar skriva in mitt ämne i en tråd, och nu tycker jag att jag blir mobbad och trakasserad här, är det meningen eller?

mvh www.nojdis.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 13

2007-11-21, kl 09:16

Linus2

Linus2

Richard Andréasson: Offentligt forum betyder att vem som helst får bli medlem och skriva en egen tråd, men i en tråd är det den som startat tråden som skall hjälpas. Det blir enklare att läsa många korta trådar än få långa. Var står det att man måste markera att du inte får ta över en död tråd? Om man väcker döda trådar, så blir det långa trådar. Som du själv skriver så är det lättare att hålla koll på de korta.

Ph Ly:
Det är ingen som har för avsikt att trakasera dig. Visserligen är det subjektivt, men jag tror nog att du får ta och höja din toleransnivå lite.
Trakaserad för mig innebär att jag och Richard skulle "förfölja dig" på forumet, skriva ner dig i varenda tråd und so weiter.
Och mobbad för mig innebär att vi kallar dig för öknamn, baktalar och med uppsåt saboterar för dig.
Jag anser inte att så alls är fallet.

Se inläggen som en hjälp på traven istället.

F.ö är det märkligt att det inte finns några moderatorer på det här forum som styr upp saker och ting.

´nuff said

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 13 av 13

2007-11-21, kl 21:58

Annelif

Annelif

Hej, tråkigt att du känner dig mobbad och trakasserad. Tror verkligen inte att det var avsikten. Försök att ta åt dig av kritiken och försök istället förstå vad Ph Ly verkligen menar, istället för att försvara dig med näbbar och klor. Alla kan vi göra fel.
Kram till er båda och hoppas du, Linus hittar några som vill sälja dina smycken. För min del går det bra, men fler återförsäljare vore bra.
Mvh Anneli 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2