Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Övrigt

Tips: tjäna pengar på myspace.com

Inlägg 11 av 15

2007-09-23, kl 10:32

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Hahaha...

Den som vill bli rik måste satsa något. Och det kan vara pengar och har man inte det så kan det vara kunnskap eller din tid. Det är alltid fel att lura andra. Det skulle vara bra om Stefan svarade japp, kanske han har blivit rik och tagit en drink!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 15

2007-09-23, kl 12:56

stefanericsson

stefanericsson

Inlägg: 4

Nja, rik har jag nog inte blivit på myspace. Men genom att marknadsföra ett par produkter så har det trillat in lite goa extrapengar. Men som jag skrev i mitt första inlägg så är det inte ett system som sköter sig själv, det kräver en arbetsinsats. Och som i så många andra fall i livet så finns det ju en relation mellan hur mycket arbete jag lägger in och hur mycket pengar jag kan tjäna.

Ärllgt talat så har jag inte lagt ner speiellt mycket energi på myspace den senaste tiden, mina andra projekt har tagit all min tid. Men jag är fortfarande övertygad om att mspace är en bra kanal för att tjäna pengar.

Någon nämnde facebook i ett tidigare inlägg. Jag är inte så bekant med facebook ännu, men där finns säkert en potential att marknadsföra produkter eller tjänster.

Visst är det så att man måste våga att satsa om man någonsin ska kunna lyckas. Men det finns så mycket lurendrejeri just när det handlar om att tjäna pengar på internet, så man måste vara försiktig. Det var därför som jag tipsade om myspace och denna metod där du själv påverkar om du ska tjäna några pengar eller inte.

Lycka till allihop med att finna bra metoder till att tjäna pengar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 15

2007-09-23, kl 14:59

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Hej Stefan!

Facebook tycker jag är bra, använder det själv rätt flitigt. Men inga pengar tjänar jag på det. Fast det går att göra mycket med Facebook, jag är bara baby när det gäller Facebook.

Vänligen

Andy Svensson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 15

2007-09-23, kl 15:19

kadavro

kadavro

Inlägg: 5

Angående facebook så har jag t ex startat en grupp för superkadavret där. Superkadavret var ett tag en webbserie, kan man uttrycka det som, vilken utgjordes av skämtteckningar som jag publicerade 3 ggr i veckan. NU har jag ändrat inriktning för webbplatsen superkadavret och använder då bland annat FB för att marknadsföra sajten. Sajten kommer också få en eller flera myspace-sidor. En figur som återkom flera gånger i teckningarna skall få en mayspacesida är det tänkt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 15

2007-09-23, kl 20:37

MrKaj

MrKaj

Inlägg: 87

lol, gillar såna sajter som om och om och om och om igen beskriver hur bra och enkelt allt är. Läste att detta tillvägagångsätt har någon slags psykologisk effekt i människans hjärna. Något i stil med hjärntvätt, tala om något tillräckligt med gånger, så tror offret till slut att det är sant :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2