Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Söker betatestare till affärsidé

Inlägg 11 av 13

2007-09-24, kl 10:53

username

Anders
Svensson

Inlägg: 14

Hej Richard!

OK, men du borde nog välja lite andra "mallar" då till den slutliga versionen sedan, annars framstår du verkligen som en rip-of.

Vad gäller min lösning så kommer jag inte hålla på med en sådan, det verkar vara en alldeles för mättad marknad för min smak.

Ska bli intressant att följa dig dock. Varför är din lösning inte tillgänglig på den URL du hade från början så att man kan kika in ibland? ;-)

//

-

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 13

2007-09-24, kl 17:31

username

Richard
Nyström

Inlägg: 17

Jo jag ska göra några mindre ändringar sedan men jag lägger inte krut på sånt så länge jag utvecklar och jag lägger krutet på funktioner som spelar någon roll och fixar lulllullet senare.

Jag har stängt ner servern så länge då jag har en massa nya funktioner att implementera som folk vill ha. Det kommer upp en nyare med mer funktioner under hösten. Har tyvärr inte så mycket tid att utveckla det vidare just nu men man får ta små steg i taget.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 13

2007-10-01, kl 15:26

username

Sven
Eriksson

Inlägg: 1

ok att fakturan.nu och du använder ruby on rails. men du har ju snott en hel del html-kod rakt av. jag tog en bild på din html faktura och lade den över en bild av fakturan.nu:s html faktura. dessa är i det närmaste identiska så när på att reklamen längst ned är borttagen och att den ena använder kursiv stil för företagsnamnet. Annars är alla marginaler, typsnitt, ordningen på hur rubrikerna kommer identiska.

Det är inget ruby on rails spottar ut sig som en standard mall iaf :P

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2