Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips & råd sökes

Inlägg 201 av 285

2006-01-12, kl 16:30

username

Mohammed
Said

Inlägg: 29

Hej!
Hur gör man reklam för sin hemsida typ små annonser? jag vill gärna att min hemsida ska synas på nätet.

Vore tacksam för alla tips"!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 202 av 285

2006-01-12, kl 17:26

username

Bengt
Sjöhed

Inlägg: 7

Varför togs denna bort?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 203 av 285

2006-01-13, kl 12:51

GlennJ

GlennJ

Inlägg: 8

Jag har läst att om man bokför drivmedel och underhåll som kostnader till sin privatabil i tjänsten, så förlora man 17kr/mil avdraget.
Gäller det även inköpet av bilen om jag bokför det som en utgift på konto 1240 och min privata lån till bilen på konto 2399,inget moms avdrag självklart. Förlorar jag då också 17kr/mils avdraget.

Hälsningar Glenn

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 204 av 285

2006-01-15, kl 21:55

username

Medlem
#8116

Inlägg: 15

Sitter här som helt oerfaren med enligt mig säljande produkter en möjlig patenterbar Det är en blandad kompott med allt från barnprodukter, säkerhet till belysning
Mitt dilemma är att jag vill så mycket men kan så lite
Vill ha information om andra vägar att gå än genom tex almi utan kapital?
Ni som gjort affärer med företag direkt hur fungerar det vad ska man tänka på ? Hur pass färdig produkt vill de ha generellt
Hur mycket kan man få betalt för en produktide? Svår fråga jag vet men är så nyfiken på om det är en riktigt lönande sätt Vad har ni fått? Mkt tacksam för svar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 205 av 285

2006-01-15, kl 22:18

username

Medlem
#8116

Inlägg: 15

Har en produktide som jag vill sälja direkt till ett företag
Hur gör jag? Inget kapital ? Går det? Något speciellt jag ska tänka på?
Är helt oerfaren, har tänkt att gå min egen "utbildning"
Mkt Tacksam för svar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 206 av 285

2006-01-16, kl 13:45

username

Per
Karlsson

Inlägg: 18

Hej!

Jobbar du i dag med att öka försäljningen i butiker, och är intresserad av ett spännande samarbete? Hör i så fall av dig till:

[email protected]



Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 207 av 285

2006-01-16, kl 13:55

username

Richard
Blomberg

Inlägg: 2

Hej

Vi arbetar som en Tryck- och Printmäklare. Vi arbetar med alla sorters tryck dvs. Arkoffset, rulloffset och screentryck.

Vi hjälper våra kunder hitta bra trycksaker till rätt pris. Spara tid, vi hjälper dig kostnadsfritt att hitta rätt, vi har varit i kontakt med närmare 1000 tryckerier i Sverige och ett hundratal i Finland och Baltikum

För mer information kika gärna in på vår hemsida
www.elmmarketing.se

Har du frågor maila gärna oss på
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 208 av 285

2006-01-16, kl 18:35

username

Marcus
Larsson

Inlägg: 9

Hej

Fick för några månader tipset om att starta en pappasida på nätet. Det finns ju en uppsjö av hemsidor nischade mot mammor, men betydligt färre som har pappor som sin främsta kundkrets.

Jag har börjat blogga lite lätt för att testa mitt skrivkunnande och intresset bland pappor för att diskutera föräldrarskapet. Det känns som att en viss efterfrågan finnes......

Om vi utgår från att jag inte klarar av den tekniska biten själv utan måste få hjälp med detta av någon datakunnig partner, vilka kostnader innebär uppstarten av en hemsida? Arbetskostnad, domän, webhotell och liknande. Hur stora är engångskostnaden och vilka löpande kostnader finns?

Är det realistiskt att tro att jag bara behöver hyra in hjälp för att få igång sidan och sedan administrera den och utveckla den själv? Jag är inte helt tappad bakom en vagn med datorer. Brukar vara rätt lättlärd.

Hur tjänar sådana här sidor pengar.... och hur stor del av alla komersiella hemsidor går egentligen med vinst?

Jag har inga planer att sluta mitt nuvarande arbete utan kommer naturligtvis göra detta på fritiden. Man har ju en del sådan som pappaledig.

Många frågetecken, tacksam ifall i alla fall något av dem kan rätas ut.

Maila gärna svar på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 209 av 285

2006-01-16, kl 23:45

username

Nicklas
Berge

Inlägg: 32

Superia Clothing söker nu återförsäljare runt om i landet ! . Superia är ett streetmärke med nyskapande design på tryck och stil . Vi blandar enkelt med lite mer avancerat och vågat.. Kläderna har fått bra kritik och vi har ett väldigt bra team som representerar Superia Clothing. Besöker ni vår hemsida www.superiaclothing.se hittar ni bilder på vissa plagg ur vår kollektion. Då inte alla plagg finns med på hemsidan än ber vi er kontakta oss på mail eller telefon för mer info.

inköpspriser från 69 kr .Vi pressar priserna rejält vid köp av större mängd

Mer bilder kan skickas.Vi får även in nya modeller i veckan samt nya färger



Är ni intresserade av att bli ÅF eller är ni bara en grossist ? .kontakta då Nicklas Berge 0738487244 eller maila [email protected]
www.superiaclothing.se

Mvh

Nicklas Berge

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 210 av 285

2006-01-17, kl 11:50

username

Medlem
#39612

Inlägg: 7

Har en gedigen ide om hur man kan lösa säkerheten vid köp
på internet, men behöver kapital och kunskap för att gå vidare.
Det finns garanterat en potentiell världsmarknad eftersom
det blir helt nytt på marknaden.
Endast seriösa svar tack.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat