Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips & råd sökes

Inlägg 171 av 285

2005-12-22, kl 22:36

username

Andreas
Persson

Inlägg: 8

Personer som kan tänka sig sälja kläder med tryck.
tex till föreningar, klubbar, företag osv.

maila oss på.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 172 av 285

2005-12-23, kl 00:07

username

Monika
Sanglert

Inlägg: 1

Undrar hur man går till väga om man vill importera häst från Polen, finns det stuterier med saluhästar listade med bilder och prier någonstans(polska halvblod) Vad kostar allt förutom hästen ?? Monika

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 173 av 285

2005-12-24, kl 00:25

username

Medlem
#20132

Inlägg: 54

Hej. Jag har varit inne på detta forum till och från ganska länge. Blev själv medlem när jag skulle börja köpa från Kina och fick bra tips och även lite hjälp från personer som visste vad de pratade om. Nu för tiden tycker jag mest att det bara är en massa skit som skrivs här. Vill inte påstå att jag alltid skriver bra saker men många innlägg och trådar verkar vara skrivna av 15 åriga fjunisar. Om detta forum ska kunna bli en seriös mötesplats (som jag tycker det ska vara), borde de som driver forumet börja kolla "leg". Man skulle exempelvis kunna ha en obligatorisk personnummer kontroll, över 18. Skulle också bli mycket mer intressantare om man hade ett gratis- och ett betalforum.

Om någon har fler funderingar på förbättringar så skriv gärna det nedan.

Vad tycker ni?

MVH Pekivan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 174 av 285

2005-12-27, kl 17:40

username

Presidentofdig
Samma
Samma
Sak

Inlägg: 2

Hej

Tänkte bara informera att du kan tjäna pengar redan i februari. Hur? Jag behöver en medhjälpare till mitt företag, du får alltså medverka men inte som en anställd utan som medhjälpare. Företaget befinner sig alltså i startgroparna, men detta gör det hela ännu intressantare för då har du möjlighet att göra en stor insats. Enligt mina beräkningar kommer pengar att flöda in redan i februari, en del av dessa pengar kommer att bli dina. För mer info skriv till [email protected], eller gå in på hemsidan …faviolaq.com

Mvh….

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 175 av 285

2005-12-27, kl 18:07

Carrasco

Carrasco

Inlägg: 35

Hej. Angela heter jag och jag skulle behøva komma i kontakt med sømmerskor och andra mænnsikor som skulle kunna med gå i ett Design team før mitt nya klædmærke. Jag behøver en hel del medhjælpare inom klædbranchen så væl som ekonomikunnigit folk. Kan ni hjælpa mig eller kænner någon eller några som kan får ni jættegærna høra av er. Mvh Angela [email protected]

Angela Carrasco Alexandersson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 176 av 285

2005-12-28, kl 17:08

username

Johan
Jonsson

Inlägg: 1

Hej!

Jag har en liten del i ett AB som bedriver IT/Konsult tjänster.

Det är 2 år gammalt bara och jag har bara vart passiv
investerare.
Nu har det blivit lite ändringar i styrelsen och med ägarna.
Vilket gjort att JAG skall få sköta bokföringen, till saken hör att jag aldrig gjort annat än betat mina personliga räkningar förrut.
Det är inte mycket händelser på ett år , kanske runt 80.
Nu skall jag få lägga in 2005 i något bokföringsprogram och behöver få lite mer kött på benen.
finns det någon kurs online som helst inte skall kosta något och kan ge mig bra exempel på
hur jag läger in konsulttjänster osv.
MVFrågor Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 177 av 285

2005-12-28, kl 19:36

username

Dennis
Werme

Inlägg: 16

Jag ska importera varor ifrån Polen,, Om jag tex köper en sak för 500kr hur mycket ska kunden få betala??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 178 av 285

2006-01-02, kl 15:40

username

Terje
Kristiansen

Inlägg: 3

kan nån hjälpa mig....skall börja sälja flugfiskeutrustning/flugbindning,färdiga fluger mm på nätet,skulle vilja ha adresser till företag som säljar detta främst från östen,tror dom har bäst priser???
tacksam för svar.
mvh,t.k

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 179 av 285

2006-01-02, kl 20:45

username

Anton
Tuoma

Inlägg: 2

hej jag söker svarvad lönn faner för skateboard tillverkning jag vill ha högsta kvalitet 1,5 mm tjock och minst 900*900 mm format.

kontakta mig via mail [email protected]
mvh Anton Tuoma
Vilho skateboards

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 180 av 285

2006-01-03, kl 14:05

username

Lise-Lott
Zetterström

Inlägg: 20

Hej. Jag är en ny företagare som söker efter klädleverantörer som kan erbjude
herr/ damkläder, 15-30års åldern
i stilarna street/ hiphop,
Mode
och snygga olika kostymplagg.
Jag ser även på smycket kollektioner!
Jag har hittat en super fin lokal
och vill ha kontakt med er NU!!!!
[email protected]
0737574618

Inläggets betyg
Svara Svara med citat