Inlägg 1 av 20
2005-03-04, kl 11:59
Söker jobb som man kan göra hemma
Är det någon som vill erbjuda mig jobb som jag kan göra hemma? Tex datajobb.
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemÄr det någon som vill erbjuda mig jobb som jag kan göra hemma? Tex datajobb.
Svara Svara med citat
Glömde att säga att jag är 17 år (blir 18 i April) är det någon som har ett bra jobb erbjudande till mig eller någon som vet om något bra jobb som fungerar bra? (hemma jobb osv)
Om du kan tänka dig telefonförsäljning så finns det ett företag som heter Virtel. Det krävs att du har bredband, en vanlig fast telefon och en dator. Hur svårt det är att få jobb där vet jag inte.
Om du är intresserad av nätverksmarknadsföring så kolla på www.nyemissioner.se
Jag har ett datajobb åt dig i april.
Ge mig din e-mail så skickar jag lite info.
Ursprungligen postat av:
Jag har ett datajobb åt dig i april.
Ge mig din e-mail så skickar jag lite info.
Hej Crille
Jag har ett jobb inom nätverksmarknadsföring som är helt fantastikt bra (nu kommer jag att få många på mig).För det är så att många inte förstått styrkan inom nätverksmarknadsföring.Om människor skulle veta vad reklam kostar skulle dom kanske förstå styrkan med MLM
Om du är intereserad måste du först fylla 18 år sedan är det bara att köra.
Hör av dig till mig Christine
[email protected]
Jag har jobb till dig, om du kan ringa och hämta information.
kontakta mig på:[email protected]
Jag bor på en internatskola så jag har inte så stor tillgång till telefon förutom mobil... :(
Ursprungligen postat av:
Om du kan tänka dig telefonförsäljning så finns det ett företag som heter Virtel. Det krävs att du har bredband, en vanlig fast telefon och en dator. Hur svårt det är att få jobb där vet jag inte.
Om du är intresserad av nätverksmarknadsföring så kolla på www.nyemissioner.se
Hälsoprodukter är en framtidsbranch enligt de flesta marknadsundersökningar. Hos Tahitian Noni Juice kan du bli distributör och sälja en världsledande produkt.
Du kan arbeta hemma och med hjälp av din dator. Du kan även värva andra medlemmar s k nätverksmarknadsföring. Det kostar 300 kr att gå med.
Läs mer här: http://www.nonijuice.info.se/
eller skicka epost för mer information: [email protected]