Inlägg 11 av 24
2005-03-25, kl 18:17
Hej! Vårt företag behöver en polsk tolk. Hur mycket tar du betalt? Maila mej så fort som möjligt till [email protected]
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemHej! Vårt företag behöver en polsk tolk. Hur mycket tar du betalt? Maila mej så fort som möjligt till [email protected]
Ursprungligen postat av:
Böhöver du fixa något i Polen , översätta från Polska till Svenska , kontakta eller hitta någon i Polen ?
Jag har gott om tid så hör av dig.
Elizabet
Hej Elizabet,
Jag åker till Polen 6ggr/år 4dagar/gång.
Besöker möbelproducenter och behöver hjälp med språket.
Om detta låter intressant hör av dig på: [email protected]
Mvh/Pelle
Elizabet,
jag är också från Polen. Jag skulle vilja starta eget med en tjej-kompanjon. Är du intresserad?
Jag jobbar idag som IT-ansvarig. Är beredd att saddla om. Hör av dig om du är nyfiken...Det skulle vara jättekul att få lära känna dig.
mvh
Monika
PS: du kan maila på [email protected]
Ursprungligen postat av:
hej !
jag har importerat hund fr polen nyligen och skall själv titta på chihuahua , jag kan stå till tjänst oxå då jag talar flytande polska och har lite "hundkontakter", det är relativt enkelt men ibland behövs språket -än så länge...
mvh selmas
Ursprungligen postat av:
Böhöver du fixa något i Polen , översätta från Polska till Svenska , kontakta eller hitta någon i Polen ?
Elizabet
Ursprungligen postat av:
Elizabet
Ursprungligen postat av:
Elizabet
Ursprungligen postat av:
Elizabet
Ursprungligen postat av:
Hej! Vårt företag behöver en polsk tolk. Hur mycket tar du betalt? Maila mej så fort som möjligt till [email protected]
Ursprungligen postat av:
Hej! Jag kan kanske hjälpa Dig. Hör av Dig till mig på [email protected]