Inlägg 11 av 20
2005-02-15, kl 11:56
Hej Jocke,
Är ni fortfarande aktiva/aktuella?
Maila gärna på: [email protected]
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Hej Jocke,
Är ni fortfarande aktiva/aktuella?
Maila gärna på: [email protected]
Hej Jocke
Har ett uppslag inom Golfen, patent ligger inne,
alla inom golfen behöver det, från ungdom till pensionär.
har med säkerhet att göra
lasse
Hej Jocke.
jag har kontakt med flera bolah som kommit långt i sin utveckling. Bolagen har 100-200 aktieägare och är starka uppköpskandidataer. Då bolagen erhållit stabil fakturering avser de att noteras. Hör av dig till [email protected]
Ursprungligen postat av:
Hej!
Vi är några killar som precis startat ett riskkapitalbolag där vi inte bara tänker investera i nystartade bolag, utan vi vill även genom aktivt ägande och affärrsutveckling av nya pantent och uppfinningar, öka företagets inkomster.
Sitter du på pantent eller uppfinningar som du är intresserad av att sälja, helt eller delvis, hör av dig!
Jocke H.
Ursprungligen postat av:
Hej!
Vi är några killar som precis startat ett riskkapitalbolag där vi inte bara tänker investera i nystartade bolag, utan vi vill även genom aktivt ägande och affärrsutveckling av nya pantent och uppfinningar, öka företagets inkomster.
Sitter du på pantent eller uppfinningar som du är intresserad av att sälja, helt eller delvis, hör av dig!
Jocke H.
Ursprungligen postat av:
Hej!
Jocke H.
Ursprungligen postat av:
Hej!
Jocke H.
Hej
Jag och mina f.d. medarbetare i Ryssland äger en läkemedelpatent. Det handlar om en unik substans som redan har god renome i Ryssland. Alltså gäller detta: tillverknings metod, tester och all GxP som till salu
Kontakta gärna mig
[email protected]
mvh
Alex