Inlägg 1 av
11
2011-09-08, kl 18:08
ecme
Finansieringshjälp erbjudes
Jag jobbar för ett bolag i Schweiz med ett väl känt namn
Bolaget agerar för tillfället som ett private equity företag. De har för tillfället 4 skuldfria portföljbolag som verkar i 4 olika branscher.
Jag är oberoende entreprenörer som erbjuder corporate intermediation tjänster till small-cap företag. Mitt kontrakt med bolaget innefattar dock en relativt stor summa, vilket ger utrymme till att inkludera fler parter.
Jag undrar därför om ni är intresserade av att diskutera ett sådant samarbete.
Jag har intressanta dokument som mera på djupet beskriver vad de har och erbjuder. Är du intresserad av att hitta kapital eller investera kapital som på sikt skapar större kapital så hör av dig.
ecme
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
11
2011-11-30, kl 11:09
S Petersson
Hej
Innan jag går vidare skulle jag bara vilja kolla så att ditt inlägg fortfarande är aktuellt.
Vänliga hälsningar
Suss Petersson
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
11
2011-11-30, kl 11:33
björne
Det är aktuellt fortfarande , och jag håller alla dörrar öppna tills jag är nere i Spanien och har startat något. I dagsläget ser det ut som följer jag förhandlar med en svensk firma som kan tänka sig att öppna en filial i Torrevieja med mig som anställd men det är inget som är helt klart. Jag ska träffa dom den 9 december i jönköping.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
11
2011-12-18, kl 18:35
björne
Nu har jag haft mitt möte i Jönköping och han har tyvärr backat ur så jag är öppen för förslag.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
11
2012-03-22, kl 15:17
mikethailand
Hej,
Jag söker kapital och är intresserad av mer information.
Du når mig på
[email protected].
Mvh: Mikael
Mikael Nilsson
[email protected]
+66-90-5600298
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat