Forum för företagare
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemSök
Inlägg 12 av 18
2011-08-27, kl 11:48
Inlägg 13 av 18
2011-08-27, kl 20:15
Hej.
Jag vet inte vad du menar är krimskrams, enligt dig är glitter krimskrams, då en del av deras varor kommer från oss( vi levererar till flera olika kejor via bolag i Israel, Ryssland, kina, och indien) det är okej många av de varor som sälja inom mode är krimskrams, men det är detta mode handlar om att få kunderna till att köpa en produkt med ett visst nanm som får dem att tycka de är så vackra och fina, eller hur. Mycket av våra produkter kommer från `Swarowski som vi har ett mycket bra samarbete med, detta gör att vi kan sälja deras produkter till mycket bra priser.
Hoppas att detta duger som svar på din klassificering av våra produkter, trota allt är vi ju rankade son nr 2 i världen av accessoarer.
MVH
Tommy
Jag vet inte vad du menar är krimskrams, enligt dig är glitter krimskrams, då en del av deras varor kommer från oss( vi levererar till flera olika kejor via bolag i Israel, Ryssland, kina, och indien) det är okej många av de varor som sälja inom mode är krimskrams, men det är detta mode handlar om att få kunderna till att köpa en produkt med ett visst nanm som får dem att tycka de är så vackra och fina, eller hur. Mycket av våra produkter kommer från `Swarowski som vi har ett mycket bra samarbete med, detta gör att vi kan sälja deras produkter till mycket bra priser.
Hoppas att detta duger som svar på din klassificering av våra produkter, trota allt är vi ju rankade son nr 2 i världen av accessoarer.
MVH
Tommy
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 14 av 18
2011-08-28, kl 01:33
Om ni nu startar en webbshop, så är jag alltid ute efter fler återförsäljare. Hör av er vid intresse!
MVH Nadia
http://www.stealmystyle.se
MVH Nadia
http://www.stealmystyle.se
Steal My Style
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 15 av 18
2012-01-15, kl 00:43
Inlägg 16 av 18
2012-01-27, kl 10:59
Alltid intressant att se hur saker och ting har blivit!? ;) Har ni startat något, finns det någon hemsida man kan kika på?
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 17 av 18
2012-02-04, kl 18:02
Hej Clara!
Läste det du skrev och blev lite intresserad!
Jag är också väldigt sugen på att öppna egen webbbutik. Dock tror jag att jag kommer satsa på en idé jag har nu först som har med barn att göra.
Men din idé lät intressant och kan bli spännande att följa den. har du kommit någon längre bit på vägen?
Kan du mycket om att starta webbutik?
MVH Therese
Läste det du skrev och blev lite intresserad!
Jag är också väldigt sugen på att öppna egen webbbutik. Dock tror jag att jag kommer satsa på en idé jag har nu först som har med barn att göra.
Men din idé lät intressant och kan bli spännande att följa den. har du kommit någon längre bit på vägen?
Kan du mycket om att starta webbutik?
MVH Therese
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 18 av 18
2012-02-04, kl 18:05
Såg ditt inlägg till en annan i forumet. Och är på jakt efter information hur man gör en webshop.
Hör gärna va dig!
MVH Therese
Hör gärna va dig!
MVH Therese
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat