Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Bokföringsbyrå sökes

Inlägg 11 av 11

2007-05-05, kl 19:10

Lidali

Lidali

Inlägg: 36



Andy Svensson:


Lida Caster: Jag hoppas bara att r1ekonomi är (mycket) bättre på ekonomi än på hemsidor (som dom också erbjuder):-)

Förlåt, kunde inte låta bli, men jag håller ju inte direkt på med bokföring heller eftersom jag inte är duktig på det:-)
Monica är duktig på bokförning. Det var det som var huvudämnet, sen kanske det finns dem som är bättre på hemsidor som ex Lida Caster hon är rätt bra på det.





Tack Andy! :-)
Ja, jag vet att det handlade om bokföring men jag är ju skadat när det gäller hemsidor så jag kunde inte låta bli att kommentera just detta. Jag tycker för övrigt att man inte ska kombinera dessa verksamheter på samma sida. Bättre att skilja åt. För min del ser det inte så seriös ut på det sättet dom har det på sidan.
Men det kanske bara är jag.
Jag verkar (efter 4 år) äntligen hittat en revisor som jag tycker är bra och prisvärd, annars hade jag absolut ringt dom. Det finns inget bättre än word of mouth-reklam!

När det gäller estra-sidan, jag har inte hunnit titta mycket närmare pga tidsbrist (som vanligt) men den verkade bra och dom som finns här på forumet kan säkert ha nytta av den. Det finns mängder som lägger ut hela annonser som reklamsyfte för sitt eget företag och det verkar ju ok. Gunnar la in ett svar på en fråga och nämde därmed sin egen hemsida. Om det hjälpte Joanna (och kanske andra)...

www.lidali.com
Hemsidor | Grafisk formgivning | Fotografering

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2