Inlägg 11 av 14
2007-10-19, kl 15:24
Nu är det så att man får lite grann vad man betalar för. Sen är det kanske inte alltid det viktigaste med en hemsida. Inom en av branscherna jag var, var hemsidan den minst viktiga delen och i en annan bransch var den jätteviktig. Det är lite grann av vad man behöver och vilken ekonomi man har. Alla som åker runt i en Rolls-Royce kanske inte behöver den utan hade kunnat klara sej med en gammal Volvo eller nåt annat. Sen kan det vara så att hemsidan för 10k är snyggare och bättre än den för 30k. Sånt vet man aldrig förrän man testat. Observera ordet KAN!!! Jag hade själv en gammal Volvo för ett par tusenlappar som gick igenom besiktningen utan en endaste anmärkning medan en annan i bostadsområdet körde omkring i en 2 år gammal bil som fick underkänt på bromsar och styrning. Så är det inom alla områden.
Jag har dock fått flera kontakter, och kunder via den här sidan så jag tycker att där har den uppfyllt sitt syfte. Att man sen också har fått en otroligt massa bra tips och idéer gör inte sidan sämre.