Inlägg 1 av 13
2007-08-31, kl 03:54
Söker betatestare till affärsidé
Hejsan på er!
Jag har under några veckor på min fritid utvecklat ett enkelt faktureringssystem som jag tänkte skulle vara till för enmans eller fåmansbolag. Systemet är inte färdigt ännu men jag skulle gärna vilja ha feedback från er som är intresserade av sådana system. Visionen är dock att skapa ett komplett webbaserat ekonomisystem.
Man måste skapa ett konto för att komma in i själva systemet men det går väldigt fort att registrera sig.
Gå in på adressen: ricny046.dyndns.org och klicka på Skapa konto. Därefter är det bara att logga in och fylla i sina företagsuppgifter och lägga upp kunder och produkter. Därefter kan man börja skapa fakturor. Systemet fungerar bäst i Firefox men stöd för IE6 och IE7 kommer givetvis finnas när jag är klar med systemet.
Jag vill ha massiv feedback på ALLT! Ser nåt underligt ut så tveka inte att meddela detta. Jag vet att det finns en del buggar ännu som måste bort men jag vill gärna att det hittas fler. Om ni föredrar att skicka e-post så går det bra på [email protected].
Svara Svara med citat