Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 3

1 2 3
Forum Övrigt

Vill starta eget men vet inte riktigt med vad

Inlägg 1 av 25

2005-07-30, kl 22:31

EwaMarie

EwaMarie

Inlägg: 17

Vill starta eget men vet inte riktigt med vad

Hej,
Jag vill starta eget,har haft funderingar på budfirma men har hört det krävs en del tillstånd för det och att konkurrera med de större kan bli tufft.
Är det någon som har en idee med något jag skulle kunna jobba med .
Vill börja att jobba på min lediga tid från mitt rätta jobb där jag jobbar 4 skift ledig 6 dagar.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 25

2005-08-03, kl 18:27

username

Jonte
Krig

Inlägg: 59

kanske nått du har intresse av - nått du kan luta dej åt det som du gör på jobb. Du nämner budfirma då skall du iaf ha trafiktillstånd

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 25

2005-08-05, kl 12:14

EwaMarie

EwaMarie

Inlägg: 17

Ja, det vet jag för jag har kollat runt på nätet och så fort man kör antingen folk eller saker mot betalning så krävs detta.
Jobbar som aluminium tillverkare på Kubal i Sundsvall ,så det kan bli knivigt att hitta något där....
Har iallfall skickat in namnförslag till egen firma till Bolagsverket samt skaffat eget domän och webb hotell med webb butik .
Känns iallfall som jag lämnat start groparna samt jag skall på starta eget info på arbetsförmedligen.
Är det så att för att köpa från grossist måste jag ha F-skattsedel samt ett företag registrerat?
Nån som vet?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 25

2005-08-05, kl 14:04

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Ja du måste ha f-skattsedel för att kunna handla av grossisten. Titta kan man däremot få göra innan. :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 25

2005-08-06, kl 10:01

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Hej Jag kan erbjuda dig att vara med i vårt nätverksföretag. Du kan arbeta med detta när du vill. Du blir egenföretagare med dem friheten. Kolla in på www.arbetahemifran.se/repo Hälsningar Ingela Repo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 25

2005-08-06, kl 11:02

EwaMarie

EwaMarie

Inlägg: 17

Citat:

Ursprungligen postat av:

Ja du måste ha f-skattsedel för att kunna handla av grossisten. Titta kan man däremot få göra innan. :)

Man vill ju gärna kunna se vad och vilka priser som man kan inhandla saker för .
MVH Eva

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 25

2005-08-06, kl 19:43

EwaMarie

EwaMarie

Inlägg: 17

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Jag kan erbjuda dig att vara med i vårt nätverksföretag. Du kan arbeta med detta när du vill. Du blir egenföretagare med dem friheten. Kolla in på www.arbetahemifran.se/repo Hälsningar Ingela Repo

Jag väntar på bolagsverket för att registrera mitt namn än och måste ansöka för f-skattsedel.
Måste jag inte ha allt detta klart först?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 25

2005-08-06, kl 20:15

username

Kicki
Hollvaster

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,
Jag vill starta eget,har haft funderingar på budfirma men har hört det krävs en del tillstånd för det och att konkurrera med de större kan bli tufft.
Är det någon som har en idee med något jag skulle kunna jobba med .
Vill börja att jobba på min lediga tid från mitt rätta jobb där jag jobbar 4 skift ledig 6 dagar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 25

2005-08-06, kl 20:23

username

Kicki
Hollvaster

Inlägg: 2

Hejsan !
Jag kan tipsa om ett MKT seriöst nätverksföretag som jag är med i.Precis i dagarna har bolaget släppt en mkt bra produkt - som stoppar spioner på datorer, vi har spel på internet och webbdesign och du kan erbjuda personer att gratis bli medlem i en Family Club med mkt bra förmåner.
Jag lovar att seriöst vara din mentor, när nätverksmarknadsföring fungerar som det ska är det en stor styrka att kunna lära sig att duplicera en verksamhet.
Att få mkt goda provisioner på MKT bra produkter i olika divisioner gör att man kan hitta prospekt runt om i hela världen.Vi har produkter som passar ALLA.
Kontakta mig så ska jag visa dig vägen till ett mkt personlighetsutvecklande jobb där du har ansvar över din egen uppgift. Bolaget är mkt seriöst och jag själv ser fram emot att dela med mig av min erfarenhet.
skicka mig ett mail eller ring mig så ska jag ge dig information:
[email protected]
Kicki 076 2466766

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 25

2005-08-07, kl 10:48

EwaMarie

EwaMarie

Inlägg: 17

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan !
Jag kan tipsa om ett MKT seriöst nätverksföretag som jag är med i.Precis i dagarna har bolaget släppt en mkt bra produkt - som stoppar spioner på datorer, vi har spel på internet och webbdesign och du kan erbjuda personer att gratis bli medlem i en Family Club med mkt bra förmåner.
Jag lovar att seriöst vara din mentor, när nätverksmarknadsföring fungerar som det ska är det en stor styrka att kunna lära sig att duplicera en verksamhet.
Att få mkt goda provisioner på MKT bra produkter i olika divisioner gör att man kan hitta prospekt runt om i hela världen.Vi har produkter som passar ALLA.
Kontakta mig så ska jag visa dig vägen till ett mkt personlighetsutvecklande jobb där du har ansvar över din egen uppgift. Bolaget är mkt seriöst och jag själv ser fram emot att dela med mig av min erfarenhet.
skicka mig ett mail eller ring mig så ska jag ge dig information:
[email protected]
Kicki 076 2466766


Jag har mailat till dig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 3

1 2 3