Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Vill du sälja mina smycken mot provision?

Inlägg 1 av 13

2007-09-05, kl 18:23

Annelif

Annelif

Inlägg: 13

Vill du sälja mina smycken mot provision?

Hej jag har gjort egna smycken i mer än ett år. Jag söker nu dig som har t.ex egen frisersalong eller mindre klädesaffär och skulle kunna tänka dig att ha några av mina smycken hängande i din affär. Helst vill jag att du finns i Stockholmstrakten. Du får 25% provision på det som säljs. Om du är intresserad kan du väl maila mig så skickar jag kopia på några av dom smycken jag gjort så får du se ifall du är intresserad.
Mvh Anneli Fådal

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 13

2007-10-19, kl 23:26

selmi

selmi

Inlägg: 50

Hej Anneli.
Vi bor ikke i stocholms område men vi har en web shop. Om dette er smycker som kunne passet i vår butikk, kan det väre mulig at vi kan legge ut bilder av dine produkter og bestiller hos deg efterhvert som vi selger. Men det er litt avhengig av hvilke typer smykker, materiale og om du har bra bilder av dem.
www.selmishop.se
[email protected]
 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 13

2007-10-21, kl 11:41

Annelif

Annelif

Inlägg: 13

Hej! Gå gärna in på www.smyckessajten.se och kolla vad jag har. Hör av dig om nåt är av intresse. Kanske mobil/väsksmycken vore nåt för er?
Mvh Anneli Fådal

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 13

2007-10-21, kl 13:29

selmi

selmi

Inlägg: 50

Hej Anneli.

Ikke helt hva vi hadde tenkt, men mange flotte produkter. Kanskje ved en senere anledning.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 13

2007-11-16, kl 20:04

JessicaLY

JessicaLY

Inlägg: 37

hej
jag har också en webbutik som säljer fina smycken
www.nojdis.se
om ni vill sälja mina produkter på er hemsida, kontakta mig.
[email protected]

mvh www.nojdis.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 13

2007-11-16, kl 22:15

and

and

Inlägg: 155

Ph Ly: Varför inte starta en egen forumtråd istället för att stjäla Annelis?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 13

2007-11-17, kl 10:20

JessicaLY

JessicaLY

Inlägg: 37

tänkte att det är samma ämne, onödigt att starta en extra tråd till som ger dublett då.
ursäkta att ni tyckte så. Inte meningen att "stjäla", trodde att detta var ett offentlig öppet forum!

mvh www.nojdis.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 13

2007-11-17, kl 10:29

Linus2

Linus2

Inlägg: 92

Det är ett öppet offentligt forum, men nettiketten säger att man inte gör så. Den säger också att man inte väcker döda trådar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 13

2007-11-17, kl 10:45

JessicaLY

JessicaLY

Inlägg: 37

Ursäkta mig då för att jag misstog vad ett offentlig forum betyder, för då skall det på nåt sätt markeras "Detta är en privat tråd", så ingen annan missuppfattar.
mvh

mvh www.nojdis.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 13

2007-11-17, kl 21:44

and

and

Inlägg: 155

Offentligt forum betyder att vem som helst får bli medlem och skriva en egen tråd, men i en tråd är det den som startat tråden som skall hjälpas. Det blir enklare att läsa många korta trådar än få långa. Var står det att man måste markera att du inte får ta över en död tråd?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2