Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Vart börjar jag?

Inlägg 1 av 5

2019-05-02, kl 13:11

NickLund

NickLund

Inlägg: 1

Vart börjar jag?

Jag har letat och letat, jag vet inte vart jag ska vända mig.

Jag försöker hitta ställen som säljer ex tröjor utan tryck eller en tillverkares logga på insidan. Är det grossister? Jag vill veta hur man kan hitta saker direkt från "källan".

Tack
Nick

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2019-07-08, kl 15:14

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Vill du köpa in tillverkning så kontakta mig. Vi tillverkar i Indien. Då får du exakt som du vill ha det. Men minimum finns.

Det finns grossister i Sverige, men då finns redan ett varumärke i plaggen (typ Fruit of the loom). Lämpligt om du skall ha få exemplar.

Om du mailar mig på [email protected] och berättar vad du vill göra mer exakt så kan jag ge dig bättre råd.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2021-04-14, kl 13:04

BenDeridze12

BenDeridze12

Inlägg: 1

Förutom att sätta tonen för ett företag är det föremålet för ett visst hem. Bästa hälsningar till beskyddaren! https://www.memphisentgroup.com/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2021-10-21, kl 16:28

username

Alex
Goldman

Inlägg: 87

Det är viktigt att kunna fakturera rätt från första början. Använder själv bland annat en gratis tjänst som skapar fakturor smidigt, man har även möjlighet att exponera med sin logga https://www.lafakturering.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2021-10-21, kl 21:07

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Tråden startades 2019, man bör undvika att "väcka liv i" så gamla trådar - rekommenderar max 6 månader gamla trådar. Dels för att den som ställt frågan rimligen antingen löst det hela eller lagt ner projektet. Dels för att det inte förbättrar det som skrivs. Nu börjar detta forum förlora fart - men svara istället på nya förfrågningar.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat