Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Varning!

Inlägg 1 av 6

2007-03-13, kl 11:34

carpe omnia

carpe omnia

Varning!

Dum , men har lärt mig!

Anlita inte Ace online i Göteborg

de kör med tomma löften och binder upp dig så gott de kan.
Jag gick på det och nu 9000 kr fattigare.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2007-03-13, kl 12:21

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Vore bra om du skrev ut inom vilken branch det rörde sig. Men jag kikade in på deras webbsida nyfiken som jag var. ;-)

Undrar egentligen varför?

Magnus Olsson
Uddatorp AB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2007-03-13, kl 12:54

Wroblewski

Wroblewski

Är också intresserad av vilka tjänster det var som kostade 9000:- i ett bräde. Vad var det för tomma löften? Har du ett avtal på vad som ska ingå i de 9000:-?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 6

2007-06-20, kl 16:11

johanneslar

johanneslar

finns det något somhelst sätt att ta tillbaka ett av dessa abonnemang om jag skrev på ett med dem häromdagen? Skickade underskrift via fax, dock med fel år i datumet vid underskriften.

/// Ängslig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2007-06-21, kl 15:50

carpe omnia

carpe omnia

Hej Jag hade ingen chans efter att skrivigt på...
fick oxå reda på att endel saker jag ville ha på min hemsida inte ingick i "mitt" avtal.
Det va oxå krongligt att gå ur.. så att kontracktet inte skulle brörja på ett nytt år som de utryckte sig.. då skulle man va tvungen att betala in för ett helt nytt år till!!!

mvh Martin Öberg

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2007-06-21, kl 16:40

NordicPenImports

NordicPenImports

Tack för tipset, allt blir så mycket enklare när vi hjälper varandra. Jag har själv varit med om liknande men hoppade av i sista sekund. Yreg hette dom visst, lovade ett år gratis men när det väl kom till kritan var det visst inte gratis, över 900 kr i månaden. Jag frågade om det inte var gratis första året, hmmm jodå med att få in fem produkter i affären samt med lite annat som man lika gärna kunde göra själv. Det var bara ett problem, jag var tvungen att bestämma mig innan fyra för då skulle säljaren upp på ett möte hos chefen för att bestämma om jag var en av de som nu helt plötsligt skulle få allt gratis. Skumt företag!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat