Inlägg 4 av
10
2006-12-11, kl 14:56
yourlink2asia
Hej Peter,
Jag kan hjälpa dig att få tag på bärväskor till datorer och skärmar m.m.
Maila mig och berätta lite mer om exakt vad för model du söker, volym och när du behöver väskorna. Så ska jag hjälpa dig.
Mvh,
Johannes Landström
[email protected]
08-559 236 48
Mvh,
Johannes Landstrom
www.yourlink2asia.com
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
10
2007-02-04, kl 00:05
larsarenander
Att besöka mässor i Sverige och utomlands brukar vara en enkel metod. En annan åk till ett grannland och gå in i en butik med vad du söker så vips har du något nytt som inte finns hemma. Själv tillbringar jag mycket tid i Riga/Lettland där vi numera även har ett företag. [email protected]
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
10
2007-02-04, kl 21:47
larsarenander
Har man en produkt som är bra visar man den själv på ex en mässa. Innan det var populärt att gå i blåställ på en mässa hade vi en liten monter på 10 kvm runt omkring oss var dom 100kvm med massor av säljare. Folk fick stå i kö för att få lämna visitkort hos oss och de andra bara skakade på huvudena. Mässkostnaden var hög men genererade 10 ggr insatsen direkt och kunder fortsatte år efter år tills mitt hjärta fick nog. Detta var bara ett litet ex hur man kan göra. Idag hjälper vi till med start av företag och ekonomistyrning och man kan nå mig på [email protected] om man vill diskutera vidare om framtiden.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat