Inlägg 1 av 5
2008-01-17, kl 21:14
Vad vet ni om Offex...
Undrar om ni vet något om ett företag spm heter offex??
är det ett "ärligt" bolag??
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
är det ett "ärligt" bolag??
Svara Svara med citat
Det enda jag vet om dessa är att de har spammat nästan varenda tråd här på forumet. Har blivit lite för mycket av dom så att säja.
Moderator: dags att gåra något åt det???
Jesper Mathiasson:
är det ett "ärligt" bolag??spamma sysslar vi inte med, vi svarar så gott vi kan på frågorna och ja, erbjuder våra tjänster där det behövs, självklart. Se vårt utförliga svar under "etablering i". Knappast spamming. Vi erbjuder vår kunskap där den behövs. Läs om oss noggrannt hos t.ex vårt webhotell. Där ser du vilka vi är hur etableringen ser ut. Du kan ringa supporten och prata om webhotellet i England och USA. Du ser snabbt att det är ett seriöst och etablerat webhotell med en kundsupport som arbetar dygnet runt. www.offex-webhotel.com
Offex LLC
Du erbjuder tjänster även där det inte behövs, och spammar.
Men du kan vara lugna. Moderatorerna på den här sidan är jävligt lata. Det enda som händer nu är att du retar upp stammisarna med dina intetsägande inlägg.
vill du sälja något finns det ett underforum för detta. Ge fan i att fortsätta så som du börjat.
Linus K:
Du erbjuder tjänster även där det inte behövs, och spammar.
Men du kan vara lugna. Moderatorerna på den här sidan är jävligt lata. Det enda som händer nu är att du retar upp stammisarna med dina intetsägande inlägg.
vill du sälja något finns det ett underforum för detta. Ge fan i att fortsätta så som du börjat.Hej Linus, jag uppskattar dina inlägg. Jag vet inte om moderatorerna är lata som du säger, tycker sidan är ett bra forum. Var och vartannat inlägg handlar om kostnader, tips och råd hur man går tillväga. Jag svarar på det och hänvisar dom till min sida för bekräfta mina påståenden, t.ex www.offex-webhotel.com. Jag kan också informera dig att ett flertal som har fått svar från mig också hört av sig och frågat mig om hjälp. Du kan vara lugn, jag har inga avsikter att reta upp någon. Vi på Offex är serviceinriktade och kundanpassade. Vi har normalt en timtaxa på 2000 kr men har valt att gå in här och svara på det vi kan. Förhoppningsvis så ser dom att vi kan bistå med det dom behöver hjälp med i en fortsättning, eller i vart fall vara ett alternativ, så i sista änden lönar det sig ändå.
Offex LLC