Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Unikt koncept

Inlägg 1 av 1

2005-10-13, kl 22:38

username

Henrik
Bergeld

Unikt koncept

Jag ligger i förhandlingar om övertagande av ett företag som sysslar med ett helt unikt koncept inom hälsa mot föetag.

Hela konceptet lanserades för några år sedan och är framtaget av ett svenskt företag. Företaget har pga vissa personliga omsändigheter legat lite lågt det senaste året så de har inga kunder i dag men eftersom det har prövats på marknaden och allt material är framtaget så ligger marknaden öppen.

Det är inte priset i sig som är problemet utan min tanke med det hela är att rivstarta och bilda en säljkår över hela landet för att dra igång rejält direkt från start.

Min tanke är även att inom en snar framtid ta företaget utomlands och etablera oss i först och främst de nordiska länderna och sedan segla vidare ut på öppet hav.

Söker därför kapital i miljon-klassen för att så snabbt som möjligt få ett bra grepp om marknaden. Pga sekretess så går jag just nu inte in något närmare på själva idén. En affärsplan är under bearbetning.

Visa dig seriös och att du menar allvar så får du mer information.Ring 0707-955 800

Ser fam emot många spännande förslag

Med vänliga hälsningar

Henrik Bergeld

Svara Svara med citat