Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Ta betalt

Inlägg 1 av 2

2016-05-31, kl 19:18

DavidMaltjik

DavidMaltjik

Inlägg: 1

Ta betalt

Hej Starta Eget.se,

Jag är grundare av en plattform för E-cigaretter framförallt basad på Facebook i formen av en grupp. Den har kommit att bli Sveriges mest aktiva och består av en mycket nischad målgrupp. Varje vecka vill webbshops ha reklam genom gruppen och jag har sagt att vi gör det i formen av tävlingar inom gruppen eller att skicka material till oss för recensioner.
Men jag känner att det inte är tillräckligt längre. Hur kan jag ta betalt för att marknadsföra sin produkt/sajt genom oss? Måste jag regga ett företag? Kan jag göra det genom frilans finans? Kan jag kräva produkter? Vad gäller?

Tack på förhand!

Mvh, David Johansson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2016-06-20, kl 10:12

Gottede

Gottede

Inlägg: 2

Har ni testat att fakturera gratis via Psinovice.se?

Riktigt smidigt verktyg för att hålla koll på ert kundregister, om fakturan förfallit och att skicka ut gratis fakturor.
Orkar ni inte hålla koll på vilka som betalt eller ej? Bli då +Pluskund och luta er tillbaka och låt PSInvoice göra jobbet med allt från utskick av faktura, bevakning och matchning av betalningar samt utskick av krav.

http://psinvoice.se/?ref=pj

Rekommenderas starkt!

Vänligen,
Patrick

Inläggets betyg
Svara Svara med citat