Inlägg 1 av 5
2005-07-18, kl 02:34
Sugen på nya utmaningar!!
Hej!
Jag är en kille på 21 år som skulle vilja testa på något nytt. Jag har läst ekonomisk linje på gymnasiet och pluggar för tillfället till Civilekonom i Blekinge. Jobbar för tillfället deltid som dealer för ett spelbolag. Är även god dator-, butiks´- samt supportvan. Jag skulle vilja jobba med något extra eftersom jag har mängder med tid över.
Har funderat länge på olika möjligheter. Har tänkt bla på en annonssite, mobilsite med ringsignaler osv, datingsite, tävlingssida (ex skicka sms med text till nr ***** för en chans till 42" plasma tv), tidning över nätet, vidareförsäljning av varor samt webdesign.
Det hade varit väldigt vänligt om någon vänlig själ kunde höra av sig med idéer och tips. Även intresserad att starta upp företag (fysiskt eller över nätet) tillsammans med andra eller gå in i befintlig organisation.
Har som sagt många idéer men det blir aldrig av något. Hör gärna av er om ni kan hjälpa mig på vägen. Enklast vore det om "jobbet" hade med Internet att göra. Är inte intresserad av emissioner, MLM företag och annat som baseras på att sälja produkter hemifrån för annat företag.
Har körkort, bil, samt tillgång till dator och internet utan begränsning.
[email protected]
070 4427880
Mvh Farshid
* Meddelande till Moderator * : Var vänlig och radera bit av inlägg som inte passar in om så är fallet och ta ej bort hela inlägget.
Svara Svara med citat