Inlägg 1 av
5
2009-06-11, kl 22:12
niklase
Startaeget.se
Hej Startaeget.se (Emil),Undrar mest hur det går med importen av gamla forumet till det nya?Varför gjorde man inte detta klart innan det nya lanserades?Går ej i heller att kontakta Er via "kontakta oss" utan man blir tvungen att skapa foruminlägg istället.Vore även kul om man kunde välja att se flera nya inlägg och svar på trådar från startsidan på "Forum - Senast inlägg".Som sagt... denna sidan har ju riktigt stor, men den verkar inte drivas på det bästa sättet eller med engagemang.Vänligen, Niklas
Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se
Svara
Svara med citat
Inlägg 2 av
5
2009-06-11, kl 22:13
niklase
Ps... privat meddelanden är även en funktion som jag saknar.
Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
5
2009-06-12, kl 14:46
paulsson
Moderator
Vår tekniker drabbades av dödsfall i familjen vilket har gjort att importen och implementationen stannat av. Vi har precis anställt en ny kille som från och med måndag och under sommarmånaderna kommer se till att sajten utvecklas och blir så pass vass som ni medlemmar kräver.// Emil
Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
5
2009-06-13, kl 12:03
Daniel
Johansson
Emil Paulsson skrev: ...blir så pass vass som ni medlemmar kräver.// EmilHoppla, det låter jobbigt! Är inte meningen alls...
// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
5
2009-07-05, kl 22:07
larsarenander
Det börjar äntligen hända saker för mig, men det är fullkommligt livsfarligt att inte gå ut med meddelande tidigare. Jag beklagar naturligtvis det som hänt och önskar er lycka till.Lars Arenander
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat